Roelevard in kleur !

Toen ik Eva woensdagavond ging ophalen in VOC Opstap zag ik dat Roelevard een kleurtje had/heeft. Regelmatig verandert het kleur. Dit geeft dan weer een leuk effect.

Veel van de voorspelde storm hebben we gisteren hier niet gemerkt. Daar ben ik niet rouwig om. Wel bleef het heel de dag duister met nu en dan regen.

We naderen kerst en eindejaar met rasse schreden. Ergens vind ik de gedachte leuk dat vanaf heden de dagen weer beginnen langer te worden. Veel zullen we er voorlopig niet van merken, maar de gedachte alleen al geeft hoop.

Fijne vrijdag.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 Responses to Roelevard in kleur !

  1. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Vandaag was het al juistgeteld 5 seconden langer licht😉

    Like

  2. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Ik ben het met je eens, dat de gedachte aan langere dagen en meer licht hoopvol zijn. In Oudenaarde was het dit jaar helaas minder prettig nieuws, na het pijnlijke incident met die omgevallen kerstboom.

    Geliked door 1 persoon

  3. doriske's avatar doriske schreef:

    ik kreeg al reclame of ik niet ben geïnteresseerd in het kopen van een appartement in het gebouw, voor eigen gebruik of als opbrengsteigendom.
    niet geïnteresseerd.

    Geliked door 1 persoon

  4. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Het heeft wel iets zo’n mooi uitgelicht gebouw. En het is lang donker dus heb je er veel plezier van.

    Geliked door 1 persoon

  5. Mooi om zo’n gebouw in de kerstperiode wisselende kleuren te geven.
    Hier heeft het gisteren stevig gestormd en vandaag hebben we de hele dag bakken met regen gehad. Maar we hebben het er maar mee te doen.

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Roelevard kan met deze kleur zo in een verhaal van Onkel Juul.
    Hier ook niet veel last van de storm gehad.
    De duisternis blijft nog wel een tijdje duren. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. Wat je allemaal niet kan doen met een beetje mooi licht hé ?
    De dagen worden terug langer… eindelijk 😎

    Geliked door 1 persoon

  8. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Mooi, dat rood gekleurde gebouw! Ik ben ook blij dat de langste dag voorbij is…

    Geliked door 1 persoon

  9. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Wij hadden heel harde wind en de takken vlogen van de bomen in de straat…maar verder gelukkig niks.
    Je zou gedood worden door een kerstboom. Vreselijk 😦

    Geliked door 1 persoon

  10. ms's avatar ms schreef:

    Van de storm hebben we niks gezien noch gehoord. Maar vandaag blijft het gewoon donker.

    Geliked door 1 persoon

  11. marylou's avatar marylou schreef:

    In deze donkere dagen doen allerlei lichtjes het goed

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Het waaide hier behoorlijk.. en nóg.. ik hou er niet van hoor, het mag stoppen van mij.
    Mooi als ze zo’n gebouw zo mooi uitlichten.. sfeervol!

    Geliked door 1 persoon

  13. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Voor mij mag het heel snel langer licht worden. Mooi die verlichting op de Roelevard.

    Geliked door 1 persoon

  14. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Bijzonder hoe je kunt spelen met licht, en hoe mooi dat is!

    Like

  15. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    mooie lichteffecten Suske

    en die stormwind viel hier wel mee

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  16. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Altijd mooi met die licht effecten op gebouwen. Storm is altijd gevaarlijk, dat kunnen we best missen.

    Geliked door 1 persoon

  17. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Neen, veel gaan we er niet van merken dat de dagen weer lengen. Vandaag is weer zo’n dag dat het niet licht wordt.

    Geliked door 1 persoon

  18. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    ferm gewaaid toch gisteravond en deze nacht, amai
    Bijna 9 u en het is nog steeds donker, maar er is hoop, straks een minuut of zo vroeger klaar en later donker 🙂

    Like

  19. John's avatar John schreef:

    Hier ging het flink te keer, maar het was nagenoeg droog.

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ja dat geeft mooie effecten hé zo’n lichtshow
    de storm zat noordelijker , jullie dus geluk gehad

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.