
Wat is gisteren zoal gedaan heb :
– samen met Eva enkele kerstkaarten aan huis besteld.
– enkele zaken geregeld met de bank per telefoon
– buren aan een afspraak geholpen met overheid betreffende hun pensioen
– Eva naar Opstap gereden en terwijl ze daar was de boodschappen voor Opstap gedaan
– even halt gehouden bij de bieb om boeken terug te brengen.
Dat het een gevulde dag was mag duidelijk wezen.
We zijn ondertussen alweer halfweg de week. Kerst nadert met rasse schreden.
Geniet de dag !
🙂

met die dure posttarieven zal ik ook de meeste kaarten aan huis bezorgen.
LikeGeliked door 2 people
Gelukkig woonden de meesten in de buurt.
LikeGeliked door 1 persoon
Nou, dat zijn best wel een aantal dingen waar je even goed de aandacht aan moet besteden, erg goed. Ontspannen is ook goed af en toe.
LikeGeliked door 1 persoon
Zeker een nuttige dag om samen te delen.
Nu nog een rondje in het reuzenrad, met muziek. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Geen tijd om een rondje reuzenrad te doen natuurlijk, maar daar ben je vast niet rouwig om.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik sta inderdaad liever met mijn twee voeten op de grond.
LikeLike
en aan je blog gesleuteld…
dat ben je nog vergeten zeggen 😉
LikeGeliked door 1 persoon
en aan je blog gesleuteld…
dat ben je nog vergeten zeggen 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Niet in het rad een rondje gedraaid?
LikeLike
nee, zo hoog zie ik het niet zitten.
LikeLike
Als jij er niet was om anderen te helpen 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet jij ook van de dag en van de feestdagen.
ik ben een paar dagen elders.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Veel te koud daar bovenin dat rad. Ik blijf wel lekker thuis…
LikeGeliked door 1 persoon
Een reuzenrad. Elke zichzelf respecterende kerstmarkt lijkt dat nodig te vinden. Er was een tijd dat ik dat prettig vond. Dat is lang voorbij. Ik blijf liever met mijn voeten op de grond. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Je hebt weer heel wat mensen geholpen
LikeGeliked door 1 persoon
Zó goed was mijn dag gisteren niet gevuld.
En toch heb ik me niet verveeld.
LikeGeliked door 1 persoon
Je hebt weer veel mensen blij gemaakt.
LikeGeliked door 1 persoon
Genoeg gedaan voor één dag! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
en ook ff een rondje gemaakt in dat reuzenrad , krijgen we nog wel foto’s van te zien 🙂
je hebt weer veel goed werk gedaan
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Goed bezig geweest. Ja, nog even en we type alweer in 2024 .
LikeGeliked door 1 persoon
Dat jullie ook een mooie dag mogen krijgen!
LikeGeliked door 1 persoon
Een zinvolle dag!
LikeGeliked door 1 persoon
dat was zeker meer dan genoeg
En altijd zijn er boodschappen te doen, dat stopt niet
LikeGeliked door 1 persoon