Livin’ Blues !

Nonkel Juul : ik voel me niet zo goed deze morgen.
Tante Martha : ik kan het geloven. Weer zoveel gezopen afgelopen nacht.
Erna : Van mij zou dat geen waar zijn hoor ! Mijn vent moet thuis voor de buis blijven.
Oma : heeft er iemand Flip gezien ?
Flip : Hier ben ik ! Nonkel heeft de blues en daarom draai ik volgende groep :

Livin’ Blues was een bluesrockgroep uit Den Haag. Rond 1970 werd de band met Cuby + Blizzards gerekend tot de absolute top van de Nederlandse blueswereld.

De vaste kern bestond uit Ted Oberg (gitaar), John Lagrand (mondharmonica) en Nicko Christiansen (zang, geboren Dominicus Christiaan Jansen).

Tot zover deze muziek op zondag.

Geniet verder maar en tot de volgende !

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 Responses to Livin’ Blues !

  1. ik dacht dat ik deze groep niet kende, maar na het luisteren er van herken ik het wel
    Een fijne week @->-

    Geliked door 1 persoon

  2. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    En Cuby kwam uit Drenthe. Schitterende muziek.

    Geliked door 1 persoon

  3. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik ken het wel, maar ik moet zeggen, ik ben nooit fan of zo van ze geweest.

    Love As Always
    dimario

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nonkel heeft de blues, eigenlijk mag ik wel zeggen, anders had dit nummer nooit gekozen.
    Echte Haagse nederbeat. Hans

    Geliked door 1 persoon

  5. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Er waren betere Haagse groepen maar inderdaad, deze hoorde er ook echt bij in die tijd.

    Geliked door 1 persoon

  6. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Geweldig! Vooral voor mijn echtgenoot… Ik kende het niet maar hij vond – en vindt het nog steeds – de max.

    Geliked door 1 persoon

  7. Een lekker vettige en meeslepende blues kan er altijd wel bij !

    Geliked door 1 persoon

  8. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Allemaal bekende namen.. én sound!

    Geliked door 1 persoon

  9. Ted Oberg, de man met by far de beste bakkebaarden van het westelijk halfrond. Leuk om het liedje weer eens te horen!

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Leuk om ze hier terug te zien 🙂
    Fijne zondag

    Geliked door 1 persoon

  11. Lekker, Suske, dat staat nog steeds als een huis.
    Fijen zondag verder.

    Geliked door 1 persoon

  12. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Coby & de Blizzards ken ik nog wel. Overigens was Den Haag in de jaren 60-70-80 in Nederland best een oord waar veel bekende groepen vandaan kwamen. Mede door de Indierock-bandjes die er furore maakten.

    Geliked door 1 persoon

  13. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Nee, vreselijke muziek. Gelukkig kan het direct uit.

    Geliked door 1 persoon

  14. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Heerlijk nummer helemaal uit mijn tijd. Echte Nederpop uit de Haagse scene.

    Geliked door 1 persoon

  15. John's avatar John schreef:

    Ik ken ze maar geen fan van. Voor toen was het geweldige muziek die ze maakte.

    Like

  16. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    Cuby + Blizzards herken ik wel , van deze groep staat me niets bij

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.