Nonkel Juul : ik voel me niet zo goed deze morgen.
Tante Martha : ik kan het geloven. Weer zoveel gezopen afgelopen nacht.
Erna : Van mij zou dat geen waar zijn hoor ! Mijn vent moet thuis voor de buis blijven.
Oma : heeft er iemand Flip gezien ?
Flip : Hier ben ik ! Nonkel heeft de blues en daarom draai ik volgende groep :
Livin’ Blues was een bluesrockgroep uit Den Haag. Rond 1970 werd de band met Cuby + Blizzards gerekend tot de absolute top van de Nederlandse blueswereld.
De vaste kern bestond uit Ted Oberg (gitaar), John Lagrand (mondharmonica) en Nicko Christiansen (zang, geboren Dominicus Christiaan Jansen).
Tot zover deze muziek op zondag.
Geniet verder maar en tot de volgende !
🙂

ik dacht dat ik deze groep niet kende, maar na het luisteren er van herken ik het wel
Een fijne week @->-
LikeGeliked door 1 persoon
En Cuby kwam uit Drenthe. Schitterende muziek.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ken het wel, maar ik moet zeggen, ik ben nooit fan of zo van ze geweest.
Love As Always
dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Nonkel heeft de blues, eigenlijk mag ik wel zeggen, anders had dit nummer nooit gekozen.
Echte Haagse nederbeat. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Er waren betere Haagse groepen maar inderdaad, deze hoorde er ook echt bij in die tijd.
LikeGeliked door 1 persoon
Geweldig! Vooral voor mijn echtgenoot… Ik kende het niet maar hij vond – en vindt het nog steeds – de max.
LikeGeliked door 1 persoon
Een lekker vettige en meeslepende blues kan er altijd wel bij !
LikeGeliked door 1 persoon
Allemaal bekende namen.. én sound!
LikeGeliked door 1 persoon
Ted Oberg, de man met by far de beste bakkebaarden van het westelijk halfrond. Leuk om het liedje weer eens te horen!
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk om ze hier terug te zien 🙂
Fijne zondag
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker, Suske, dat staat nog steeds als een huis.
Fijen zondag verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Coby & de Blizzards ken ik nog wel. Overigens was Den Haag in de jaren 60-70-80 in Nederland best een oord waar veel bekende groepen vandaan kwamen. Mede door de Indierock-bandjes die er furore maakten.
LikeGeliked door 1 persoon
Nee, vreselijke muziek. Gelukkig kan het direct uit.
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk nummer helemaal uit mijn tijd. Echte Nederpop uit de Haagse scene.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ken ze maar geen fan van. Voor toen was het geweldige muziek die ze maakte.
LikeLike
mogge Suske
Cuby + Blizzards herken ik wel , van deze groep staat me niets bij
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon