Zondag vlak voor de middag viel zoals voorspeld de sneeuw. Ik fietste net naar huis en leek dra een sneeuwman op de fiets. De ijskoude wind deed de rest. Gelukkig bleven de straten vrij van sneeuw. Alleen de struiken en gras kregen een mooi wit tapijt. De daken van de huizen ook trouwens, maar daar rijd ik niet op. Ik ben tenslotte de sint niet. Even een foto van achter ons huis.

Dit beeld doet me aan het lied van Jan De Wilde denken wat ik hier laat horen : Eerste sneeuw !
Rest mij jullie een fijne maandag toe te wensen.
🙂

Hier is slechts een toefje sneeuw gevallen en die was even vlug weg als hij gekomen was
LikeGeliked door 1 persoon
Hier is ook ongeveer even veel sneeuw gevallen, maar ondertussen al weer verdwenen.
Een prachtig lied van Jan De Wilde. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Het mocht geen naam hebben hier, en niet zoals voorspeld in de middag maar pas in de vroege avond. Een sneeuwpop maken zal echt moeten wachten. Een heel mooi stukje muziek bij dit liedje!
LikeGeliked door 1 persoon
hoe het komt weet ik niet maar telkens het sneeuwt, maakt dat het kind in mij weer wakker.
zolang ik er niet door moet rijden, vind ik het heerlijk.
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig kan Jan De Wilde nog wat over sneeuw zingen, want hier is alles al lang weggesmolten…
LikeGeliked door 1 persoon
Voor je het weet zie je er uit als de vreselijke sneeuwman! En dan ook nog gans bevroren. Hier is geen vlok gevallen…
LikeGeliked door 1 persoon
Wij moesten tot tien uur ’s avonds wachten op de eerste sneeuw. Intussen ie het meeste alweer verdwenen.
LikeLike
Ik voel me ook zo blij als het sneeuwt, net als in het prachtige liedje van Jan De Wilde!
Helaas is de sneeuw hier al verdwenen…
LikeGeliked door 1 persoon
Gisterenmiddag pas vielen er vlokjes. Vanmorgen gingen ze verder waar ze gisteren gebleven waren.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier hadden we vannacht sneeuw. Toen ik ging slapen was alles wit en ongerept. Nu is het meeste alweer weg. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ha het was hier niet de eerste sneeuw, maar leuk om te luisteren.
Goede start van de nieuwe week
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi om te zien vanachter het raam Suske, hier geen vlokje gezien hoor.
LikeLike
Maar om door te fietsen is het niet zo makkelijk.
LikeLike
Een mooi klassiek nummer van Jan De Wilde Suske
Prettige dag
LikeLike
Het was schoon, maar het was wat kort. En nu is het aan het regenen, dus al het wit zal rap verdwenen zijn.
LikeLike
Het was hier maar een uurtje zo.. daarna werd de sneeuw regen en was alles snel verdwenen. Er schijnt nu weer wat aan te komen, maar of het sneeuw of regen is weet WeerOnline nog niet hehe. Voor mij hoeft die sneeuw trouwens niet hoor.. vind het tegenwoordig meer gevaarlijk dan mooi.
LikeLike
Hier ligt het ook.. Gelukkig niet op de straat idd.
Love As Always
Dimario
LikeLike
altijd mooi om zien die sneeuw
zolang het maar niet te glad wordt of papperig
LikeLike
Jan weet het zeker, de eerste sneeuw is leuk…
LikeLike
Hier viel dus echt niets. Ja, misschien 6 vlokken. Net viel er hier ijzel achtige rommel.
LikeLike
mogge Suske
ja ook hier kwam er wat sneeuw , maar pas in de avond , en ik hoefde er niet uit 🙂
passend lied vond je er bij
geniet de dag
LikeLike
Inderdaad… gelukkig bleven de wegen sneeuwvrij! Geen fan om door de sneeuw te rijden.
LikeLike