Tante Martha : ik kreeg daarnet iemand aan de lijn die vroeg of Vic hier was.
Nonkel Juul : wie is vic ?
Tante Martha : geen idee, ik dacht dat jij het wist.
Bieke : Er zit geen Vic bij ons op school.
Erna : niets van aantrekken. Gewoon verkeerd verbonden.
Flip : ik zal maar een plaatje draaien.
Department S is een Britse newwavegroep, die in 1981 met ‘Is Vic there?’ één grote hit scoorde. Een one hit wonder met andere woorden.
Fijne zondag en tot de volgend.
🙂

Dit heb ik indertijd gemist, maar het is nog best een aardig deuntje.
LikeGeliked door 1 persoon
jaja, die ken ik nog
new wave was wel mijn ding
LikeGeliked door 1 persoon
Ken het niet maar best leuk
LikeLike
Of hij er is of niet, er wordt in elk geval over gezongen.
LikeGeliked door 1 persoon
Een nummer wat je tijdens het autorijden keihard moet luisteren. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Klinkt best lekker maar ik ken het niet van vroeger. Ik hing waarschijnlijk nog in de jaren 60. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Het nummer ken ik niet, de zanger of de groep ook niet,
maar het is best wel een aanstekelijk ritme en lekkere jaren 80/90 post-punk muziek.
LikeGeliked door 1 persoon
Een heel leuk nummer uit mijn jonge tijd! Zo fijn om eens terug te horen. En te zien, want ik had het nog nooit gezien.
LikeGeliked door 1 persoon
Alweer een liedje en een band dat en die me ontgaan zijn. Maar alweer leuk! De zanger houdt de microfoon op een bijzondere manier vast, dat is al een pluspunt. Heel erg begin jaren 80 ook en heel Engels! New wave en punk beoogden de softe jaren 70 te doen vergeten, maar als je dit ziet stroomt het hart vol van vertedering.
LikeGeliked door 1 persoon
Totaal onbekend…niet erg vind ik dat haha
LikeGeliked door 1 persoon
Daar was ik waarschijnlijk te jong voor of niet bekend genoeg in Nederland. Ik vind het wel een lekker nummer.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Een Onedayfly dus? het zegt me niks.. die ene hit is ook aan me voorbijgegaan dus.
LikeGeliked door 1 persoon
hier is hij in ieder geval niet Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Vic kennen we hier niet. Deze plaat ook niet.
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker,man. Ik zie mezelf ook op de dansvloer
LikeGeliked door 1 persoon
Het wordt wellicht saai, maar ook deze groep ken ik echt niet. En Vic kende ik wel, maar nu niet meer….:)
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ik zal wel op een oude golf hebben gezeten 🙂
rustige zondag groet
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, in de Blaauwe Steen werd deze wel eens gedraaid, maar in Nederland sloeg het nummer niet echt aan.
LikeGeliked door 1 persoon
Het komt me vaag bekend voor. maar ik heb de new wave stijl een beetje buiten gesloten.
LikeGeliked door 1 persoon
nu ik het liedje beluister herken ik ‘m
het was ook mijn stijl in die jaren
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon