Department S

Tante Martha : ik kreeg daarnet iemand aan de lijn die vroeg of Vic hier was.
Nonkel Juul : wie is vic ?
Tante Martha : geen idee, ik dacht dat jij het wist.
Bieke : Er zit geen Vic bij ons op school.
Erna : niets van aantrekken. Gewoon verkeerd verbonden.
Flip : ik zal maar een plaatje draaien.

Department S is een Britse newwavegroep, die in 1981 met ‘Is Vic there?’ één grote hit scoorde. Een one hit wonder met andere woorden.

Fijne zondag en tot de volgend.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Department S

  1. Dit heb ik indertijd gemist, maar het is nog best een aardig deuntje.

    Geliked door 1 persoon

  2. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    jaja, die ken ik nog
    new wave was wel mijn ding

    Geliked door 1 persoon

  3. marylou's avatar marylou schreef:

    Ken het niet maar best leuk

    Like

  4. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Of hij er is of niet, er wordt in elk geval over gezongen.

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Een nummer wat je tijdens het autorijden keihard moet luisteren. Hans

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Klinkt best lekker maar ik ken het niet van vroeger. Ik hing waarschijnlijk nog in de jaren 60. 😉

    Geliked door 1 persoon

  7. Het nummer ken ik niet, de zanger of de groep ook niet,
    maar het is best wel een aanstekelijk ritme en lekkere jaren 80/90 post-punk muziek.

    Geliked door 1 persoon

  8. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Een heel leuk nummer uit mijn jonge tijd! Zo fijn om eens terug te horen. En te zien, want ik had het nog nooit gezien.

    Geliked door 1 persoon

  9. Alweer een liedje en een band dat en die me ontgaan zijn. Maar alweer leuk! De zanger houdt de microfoon op een bijzondere manier vast, dat is al een pluspunt. Heel erg begin jaren 80 ook en heel Engels! New wave en punk beoogden de softe jaren 70 te doen vergeten, maar als je dit ziet stroomt het hart vol van vertedering.

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Totaal onbekend…niet erg vind ik dat haha

    Geliked door 1 persoon

  11. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Daar was ik waarschijnlijk te jong voor of niet bekend genoeg in Nederland. Ik vind het wel een lekker nummer.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Een Onedayfly dus? het zegt me niks.. die ene hit is ook aan me voorbijgegaan dus.

    Geliked door 1 persoon

  13. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    hier is hij in ieder geval niet Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  14. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Vic kennen we hier niet. Deze plaat ook niet.

    Geliked door 1 persoon

  15. KEES's avatar KEES (PACO) schreef:

    Lekker,man. Ik zie mezelf ook op de dansvloer

    Geliked door 1 persoon

  16. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Het wordt wellicht saai, maar ook deze groep ken ik echt niet. En Vic kende ik wel, maar nu niet meer….:)

    Geliked door 1 persoon

  17. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ik zal wel op een oude golf hebben gezeten 🙂

    rustige zondag groet

    Geliked door 1 persoon

  18. John's avatar John schreef:

    Ja, in de Blaauwe Steen werd deze wel eens gedraaid, maar in Nederland sloeg het nummer niet echt aan.

    Geliked door 1 persoon

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Het komt me vaag bekend voor. maar ik heb de new wave stijl een beetje buiten gesloten.

    Geliked door 1 persoon

  20. nu ik het liedje beluister herken ik ‘m
    het was ook mijn stijl in die jaren
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.