Daar is de kerstman, reeds !

Roeselare geraakt reeds in kerststemming. De ijspiste komt ook terug. De kerstman staat klaar om langs te komen met leuke spulletjes.

Je hoeft het maar te vragen en je krijgt het van de goede man.

Zie maar wat er op je verlanglijstje staat.

Fijne zaterdag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 Responses to Daar is de kerstman, reeds !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Je ziet de kerstversiering hier en daar verschijnen… veel gezelligheid op straat.

    Geliked door 1 persoon

  2. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Bij ons in Houthalen, staat er ieder jaar een mooie boom en al de straten worden versierd met avondverlichting
    dit is wel mooier
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  3. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Die Coca-Cola prins komt hier pas na de Sint voorbij…..:)

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Dat zegt men ook van de Sint, hij geeft wat je vraagt.
    Gelukkig dacht ik eerst aan mezelf. Hans

    Geliked door 1 persoon

  5. marylou's avatar marylou schreef:

    Eerst de Sint dan de kerstman a.u.b. Het gaat al vlug genoeg

    Geliked door 1 persoon

  6. De kerstman kan de pot op, leve onze Sint Nicolaas ! 🙃

    Geliked door 1 persoon

  7. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Die kerstman weet er niéts van, ze vraagt om een broertje, niet om een zoontje. 😉

    Geliked door 1 persoon

  8. doriske's avatar doriske schreef:

    ik zal met de kerst voorbereidingen toch wachten want sinterklaas komt eerst.

    Geliked door 1 persoon

  9. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Bij mij in de winkel pas op 6 december en bij ons thuis helemaal niet.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Die is te vroeg…en ja wat een vragen krijgt hij hè

    Like

  11. Weg met die man! Eerst moet Sinterklaas de ruimte hebben.

    Like

  12. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Veel te vroeg voor mij. Tegen dat het kerstmis is ben ik al die versiering al lang beu.

    Like

  13. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    die komt voor zijn beurt Suske

    Like

  14. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Komt hij voor de Sint? Ze zitten in elkaars vaarwater…

    Like

  15. ms's avatar ms schreef:

    Bij ons aan de kerk staat een tak met een paar lichtjes, als een moderne kerstboom(?). En ik vind dat véél te vroeg.

    Uiteindelijk vind ik het beter dat ze het spul het ganse jaar laten staan. Minder moeite met het opzetten.

    Geliked door 1 persoon

  16. John's avatar John schreef:

    Oei, dat is wel heel erg vroeg, en die neukende kerstman weet toch dat het en moet aanslaan, en dat het zeker 9 maanden duurt hè? ! 😆

    Geliked door 1 persoon

  17. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Beetje vroeg voor de kerstman, en die kenden wij toch helemaal niet in onze kindertijd
    Sinterklaas of Sintmaarten was de feestdag

    Geliked door 1 persoon

  18. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Neee.. éérst sinterklaas hoor.. die kerstman gaat overal voor z’n beurt.. letterlijk en figuurlijk.

    Geliked door 1 persoon

  19. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Dan zal hij toch nog het nodige werk hebben. Om zeker te zijn dat er volgend jaar een broertje bij komen kan

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    die is zeker niet te laat
    dat meiske eigenlijk wat te vroeg (jong) 🙂

    fijn weekend groet

    Like

  21. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Die is er vroeg bij dit jaar.

    Geliked door 1 persoon

  22. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat wordt nog hard werken voor de Kerstman. En dat op zo’n leeftijd.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.