Groen !

Vergroening Stationsplein start op 20 november, opbouw kerstmarkt (met reuzenrad) volgende week al

Later deze maand wordt het bijzonder druk op het Roeselaarse Stationsplein. De werken om het plein te vergroenen gaan van start én er is de opbouw van de kerstmarkt, inclusief reuzenrad.

De vergroening van het Stationsplein start dus op maandag 20 november. Dan begint de aannemer met het uitbreken van betontegels. Die ruimen plaats voor extra groenzones met bomen. Ik zal regelmatig even in de buurt zijn om de evolutie van die werken vast te leggen. Ik ben in ieder geval benieuwd.

Fijne dinsdag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

27 Responses to Groen !

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Ik ben ook wel benieuwd!

    Geliked door 1 persoon

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    wat een prachtige combinatie: openbreken en opbouwen.
    zou dat gezellig zijn?

    Like

  3. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    het zal alleszins mooier zijn met meer groen, al dat beton steekt tegen

    Geliked door 1 persoon

  4. די מריו's avatar די מריו schreef:

    meer groen daar hou ik van en dan bedoel ik niet de kerstboom.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Meer groen is altijd goed, kerst in november is veels te vroeg en nergens voor nodig. Eerst Sinterklaas.

    Geliked door 1 persoon

  6. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Meer dan genoeg actie in het verschiet! Een kerstmarkt en reuzenrad zijn sfeerverheugend en blijvend groen helemaal. Leuk om het te volgen.

    Geliked door 1 persoon

  7. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat goed. Ik ben ook benieuwd!

    Geliked door 1 persoon

  8. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Eindelijk nog eens een goed idee 🙂 🌲🌲🌲

    Geliked door 1 persoon

  9. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Beton is duurzamer dan groen en bomen en vraagt veel minder nazorg….maar ja, de moderne tijd….:)

    Geliked door 1 persoon

  10. Walt's's avatar Walt's schreef:

    Mooi om straks als raddraaier, foto’s van boven te schieten. Zal maar niet vragen of je de nieuwe bomen pipie van hoogte water gaat geven… dan kom je geheid in de krant

    Geliked door 1 persoon

  11. marylou's avatar marylou schreef:

    Hoe meer groen hoe liever

    Geliked door 1 persoon

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Als het rondom de boompjes al groen word dan is het gelijk een heel ander plein.

    Geliked door 1 persoon

  13. mizzD's avatar mizzdieke schreef:

    Er staan al aardig wat boompjes zie ik.. maar er kan altijd nog wel wat groen bij hè!

    Geliked door 1 persoon

  14. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    interessant Suske

    ik kijk al uit naar het vervolg

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  15. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Minder dichtgetegeld is natuurlijk altijd goed, of de aankomende tijd de beste tijd is voor jonge aanplant weet ik niet zo goed, maar men zal er wel over nagedacht hebben.

    Geliked door 1 persoon

  16. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Mooie vooruitzichten dus, in de lente zal het er daar heel anders uitzien.

    Geliked door 1 persoon

  17. Goeie zaak dat het groener gaat worden. Hier bij ons is groen niet meer genoeg tegenwoordig. Verschillende plantsoenen zijn veranderd in vijverpartijen om extra water te kunnen bergen in natte perioden zoals nu.

    Geliked door 1 persoon

  18. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Dat gaat daar wel mooi worden.

    Geliked door 1 persoon

  19. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Meer groen lijkt me zowel mooi als praktisch in verband met wateroverlast. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden!

    Like

  20. ms's avatar ms schreef:

    Het kan alleen maar een verbetering zijn. In grijze tijden zien zulke pleinen er altijd zo teneerdrukkend uit. Wat groen zal dat wel verhelpen.

    Geliked door 1 persoon

  21. bertjens's avatar bertjens schreef:

    Laat maar groenen, hoe meer hoe liever.

    Geliked door 1 persoon

  22. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Dat gaat een grote verandering worden.

    Geliked door 1 persoon

  23. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Lijkt me een heel goed idee om die kale vlakte wat op te fleuren met groen.

    Geliked door 1 persoon

  24. John's avatar John schreef:

    Meer groen is altijd goed. We volgen de evolutie met je mee middels foto’s die je hier vast plaatst.

    Geliked door 1 persoon

  25. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    dat is een goede zaak
    kan je ook ff in het reuzenrad en lucht foto’s maken van de werkzaamheden

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.