Corona !

Tijdens het afgelopen weekend kreeg ik een bericht van Grote Muis. Ze had zich de afgelopen dagen ziek gevoeld. De verpleegster raadde een zelftest aan. Het resultaat was positief : twee streepjes. De huisarts kwam er bij en die wou haar laten opnemen in het ziekenhuis. Grote Muis besliste om thuis te blijven.

Eergisteren vroeg ze me via telefoon om enkele producten van de supermarkt te brengen. Mij goed, maar op afstand blijven en mondmasker aan. Ik voelde me direct weer zoals destijds tijdens de lockdown.

Van dat beestje zijn we dus nog niet verlost. Grote Muis haar weestand zal door de chemo verzwakt zijn met dit als resultaat.

Tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

30 Responses to Corona !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    De ellende is nog niet voorbij met dat virus. Griep in zware vorm en als je weerstand al verslechterd is dan krijg je een grotere kans opdoen van die vervelende aandoening. Ik hoop dat het geen ernstige gevolgen heeft…

    Geliked door 1 persoon

  2. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Gezien de omstandigheden en haar gezondheid, inderdaad extra voorzichtig zijn. Beterschap toegewenst voor Grote Muis! Sommigen denken verkeerdelijk dat er geen corona meer is. Het wordt nog steeds onderschat.

    Geliked door 1 persoon

  3. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Het is er inderdaad nog wel, maar je hoort het nog maar weinig. Eigenlijk wel goed, even zo’n reminder.

    Like

  4. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Ik las dat er weer nieuwe varianten de kop opduiken.

    Geliked door 1 persoon

  5. Oh jee, oppassen maar.

    Geliked door 1 persoon

  6. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Je zou bijna vergeten dat dat beestje nog bestaat. Heel sneu voor Grote Muis. Beterschap voor haar!

    Geliked door 1 persoon

  7. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Dat beestje zal er wel altijd blijven. Beterschap voor Grote Muis.

    Geliked door 1 persoon

  8. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Goh, je zou het bijna vergeten, maar het is er dus nog steeds.

    Geliked door 1 persoon

  9. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Je hoort er niks meer van in de media, maar inderdaad… het beestje is er nog! Veel beterschap voor Grote Muis.

    Geliked door 1 persoon

  10. Yova's avatar Yova schreef:

    Ojee corona is weer bezig. Klinkt niet zo best met de Muis. Komt door de minder weerstand. Sterkte met de Muis.

    Geliked door 1 persoon

  11. fotorantje's avatar fotorantje schreef:

    ook dat nog, alsof ze nog niet genoeg heeft
    Corona is nog verre van weg, en al dat reizen zal er ook geen goed aan doen, de herfst en winter zullen nog gevaarlijk worden, oppassen geblazen

    Geliked door 1 persoon

  12. Walt's's avatar Walt's schreef:

    Sterkte daar, hoop dat muis er goed doorheen gaat komen

    Geliked door 1 persoon

  13. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ik hoorde ook zeggen dat er weer corona onder de mensen is, dus het is toch oppassen
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  14. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Je katapulteert me direct weer terug naar begin 2020.. met m’n nichtje zo ziek en uitbehandeldvan de kanker.. zij werd juist vanuit het ziekenhuis naar huis gestuurd.. dan kon haar dichtsbijzijnde familie gewoon nog contact met haar hebben.. in het ziekenhuis mocht nog amper iemand meer komen en dan nog alleen compleet ingepakt. En ze werd toch ook niet meer beter helaas.
    Corona is nooit weggeweest en gaat ook nooit meer weg.. net als influenza.

    Geliked door 1 persoon

  15. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik zou ook met het oog op je moeder ook wat voorzichtiger doen bij Muis.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  16. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Ja corona is weer in opgang… en als je weerstand verminderd is.

    Geliked door 1 persoon

  17. Hans's avatar Hans schreef:

    Grote muis heeft het wel te kwaad zo, er blijft weinig gespaard voor haar.
    De corona is nog niet voorbij, best verdrietig om te lezen. Hans

    @ zo zie ik het ook, iedereen in je omgeving is ook samen leven.

    Like

  18. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Tsjonge, die krijgt het echt voor de kiezen… En je kunt er zo weinig aan doen.

    Geliked door 1 persoon

  19. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Arme grote Muis, er blijft haar ook niets bespaard. Als je zo verzwakt bent als zij is natuurlijk iéder virusje raak.

    Geliked door 1 persoon

  20. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Toch al zwaar ziek en dan dit. Over pech gesproken.

    Geliked door 1 persoon

  21. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    Tegenslag voor Grote Muis.

    jammer toch

    Geliked door 1 persoon

  22. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Je hoort er weinig meer over maar weg gaat het niet meer, voor grote muis kan dat best nog gevaarlijk zijn

    Geliked door 1 persoon

  23. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat kan ze er eigenlijk niet bij hebben…want vergt toch weer de nodige krachten om er bovenop te komen. En er zijn er weer meer…ja dan is zo een mondkapje om jezelf te beschermen toch wel goed

    Geliked door 1 persoon

  24. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    De eerste priktenten zijn alweer klaargezet. Men verwacht nieuwe varianten. Blijf maar op gepaste afstand van de Muizen. Je kunt alleen anderen helpen als je zelf gezond bent. Stay safe.

    Geliked door 1 persoon

  25. marylou's avatar marylou schreef:

    Het blijft maar tegen gaan voor grote muis.

    Geliked door 1 persoon

  26. Corona is onder ons, en dat zal niet meer veranderen. Zo af en toe zal ze de kop blijven opsteken en dan kun je maar beter wat oppassen.

    Geliked door 1 persoon

  27. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Vandaag nog gelezen in de krant dat er weer meer gevallen opduiken.

    Geliked door 1 persoon

  28. Karel's avatar Karel schreef:

    nee Suske, dat beestje zal niet verdwijnen , en met wat minder weerstand heb je het al snel 😦

    rustige avond groet

    Geliked door 1 persoon

  29. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Dat beestje zal nooit weggaan spijtig genoeg. Het is al de griep.

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  30. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Met minder weerstand best even oppassen tot de corona weg is.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.