Bieke : nonkel nonkel.. Weet je wie ik gezien heb ?
nonkel Juul : hoe zou ik dat weten ? Ik zit eens rustig mijn gazet te lezen….
Bieke : ik heb schele Marie gezien !!!
nonkel Juul : hoe kan dat nou ? Die is toch dood ???
Annabel : dood zijn is een andere manier van leven !
Tante Martha : Annabel, wil je uw lijkwormen bij je houden ? Ik heb gisteren nog maar de grote kuis gehouden !
Ernest den Evangelist : een teken dat we in de eindtijd zijn !!
Gina : zou Hans een gepaste plaat kunnen draaien in zijn show ?
Jethro Tull is een Engelse rockband die in 1967 werd opgericht. Aanvankelijk speelden ze bluesrock en jazzfusion , maar al snel integreerde de band elementen van Engelse folk , hardrock en klassieke muziek , waardoor een kenmerkend progressief rockgeluid ontstond . De bandleider, oprichter, hoofdcomponist en enige constante lid van de groep is Ian Anderson , een multi-instrumentalist die voornamelijk fluit en akoestische gitaar speelt en ook de leadzanger is.
Geniet van deze zondag en de muziek.
Tot de volgende.
🙂

Kijk, dat is een van de bekendere namen…..:)
LikeLike
Oh wat een leuke plaat Jethro Tull was een van mijn favoriete bands vroeger
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker om even de dag mee te beginnen.
Love As Always
Dimario
LikeLike
Een fijn muziekje om de dag mee af te sluiten, van Jethro Tull kan ik nog altijd genieten.
LikeLike
“Cross Eyed Mary”, je die kent Oma nog wel, maar aan boord heb je niks aan haar.
Dan kun je beter Bieke hebben. Hans
@ zo kan ik niet eens meer kamperen. lol
LikeLike
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeLike
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Ik hou wel van de stukjes dwarsfluit
LikeGeliked door 1 persoon
Goed hoor!
LikeGeliked door 1 persoon
Het stukje dwarsfluit vond ik het mooist 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Te veel flitsen is best veel. Ik ken deze persoon niet.
Ook nooit van gehoord. Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze band ken ik, top!
LikeGeliked door 1 persoon
Héél bekende naam hè, maar ik kende het werk van hen niet zo goed.. dĂt vind ik een heel aardige song.. je hoort vooral die Engelse folk waar je het in de tekst over hebt goed doorkomen hierin.
LikeGeliked door 1 persoon
Oeioei, teveel flitsen.. ik word verblind.
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn hemel!
LikeLike
Alleen de naam is me bekend, Schele Marie niet.
LikeGeliked door 1 persoon
Voor mij onbekend en ik niet mijn stijl van zang.
Fijne zonnige zondag
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
gaat weer lekker in huize nonkel Juul
onbekende namen en muziek termen , maar die Ian is een ras artiest
fijne zondag groet
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijke band om even naar te luisteren, doet me een beetje denken aan Focus.
LikeGeliked door 1 persoon