Vergadering !

Donderdagavond was ik te vinden in een vergadering van de vrijwilligers. Daar die vergadering lang zou duren werd er voor de inwendige mens gezorgd. De kok van dienst die ook vrijwilliger is had een eenvoudige doch voedzame maaltijd voor ons in petto.

Vrijdag heb ik hoofdzakelijk boodschappen gedaan. Verder heb ik wat aan mijn absurde verhaallijn gewerkt als reactie op de GGOS van Hans Bank. Die verschijnen hier in de loop van de dag.

Rest mij jullie een fijne zaterdag toe te wensen.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to Vergadering !

  1. doriske's avatar doriske schreef:

    jullie bleven in elk geval niet op jullie honger zitten.
    er lag ook een gevulde perzik met tonijn op het bord.
    vroeger was dat het toppunt van chic!
    waar is de tijd?

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Dat oogt wel erg smakelijk…zo wil je wel vergaderen…:)

    Like

  3. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Dat zijn heel actieve vrijwilligers. Zij worden niet betaald omdat ze onbetaalbaar zijn. Dan weet je dat, Francky!

    Geliked door 1 persoon

  4. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Een echte ‘kouwe pla’ zoals we het bij ons noemen. De vrijwilligers goed in de watten gelegd, mooi is dat!

    Geliked door 1 persoon

  5. marylou's avatar marylou schreef:

    Fijn dat ze ook aan de innerlijke mens denken en iets te eten hadden voorzien

    Geliked door 1 persoon

  6. fotorantje's avatar fotorantje schreef:

    mmm lekker zo’n koude pla

    Geliked door 1 persoon

  7. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Dat ziet er een lekkere koude schotel uit.

    Geliked door 1 persoon

  8. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Vrijwilligers zijn belangrijk voor de maatschappij, dus een extra hartig tussendoortje moet kunnen.
    Het was wel gezellig met Bieke op bezoek, zucht Oma, ze konden goed met elkaar opschieten en roddelen dat het een lieve lust was. Hans

    Geliked door 1 persoon

  9. Hans's avatar Hans schreef:

    Vrijwilligers zijn belangrijk voor de maatschappij, dus een extra hartig tussendoortje moet kunnen.
    Het was wel gezellig met Bieke op bezoek, zucht Oma, ze konden goed met elkaar opschieten en roddelen dat het een lieve lust was. Hans

    Like

  10. Hans's avatar Hans schreef:

    De vergadering van de vrijwilligers is zeker goed verzorgt en ze zijn ook heel belangrijk voor de omgeving.
    Het was wel gezellig met Bieke op bezoek, zucht Oma, ze konden goed met elkaar opschieten en roddelen dat het een lieve lust was. Hans

    Like

  11. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Mooi zo. Vrijwilligers horen goed verzorgd te worden. 😉

    Geliked door 1 persoon

  12. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat bordje ziet er helemaal niet verkeerd uit.

    Like

  13. ms's avatar ms schreef:

    Mooi dat ze dat voorzien.

    Like

  14. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Vrijwilligers moet je ook heel goed verzorgen en in ere houden.

    Geliked door 1 persoon

  15. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Het ziet er culinair verantwoord uit! Hopelijk smaakte het ook goed.

    Geliked door 1 persoon

  16. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een wel heel smakelijke foto Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  17. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Een echte koude pla zoals bij mijn moeder vroeger

    Geliked door 1 persoon

  18. Organisaties kunnen niet zuinig genoeg met hun vrijwilligers omgaan tegenwoordig. Dit is daar een puik voorbeeld van.
    Prettige dag!

    Geliked door 1 persoon

  19. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    als ik zo naar die tafel kijk , mis ik 4 bordjes lekkers 😁
    was vast en zeker een smakelijke vergadering

    fijn weekend groet

    Like

  20. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ziet er goed uit.. maar jullie verdienen dat natuurlijk ook. 🙂

    Like

  21. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Er wordt daar duidelijk goed zorg gedragen voor de vrijwilligers. Mooi is dat. En lekker uiteraard!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.