
Donderdagavond was ik te vinden in een vergadering van de vrijwilligers. Daar die vergadering lang zou duren werd er voor de inwendige mens gezorgd. De kok van dienst die ook vrijwilliger is had een eenvoudige doch voedzame maaltijd voor ons in petto.
Vrijdag heb ik hoofdzakelijk boodschappen gedaan. Verder heb ik wat aan mijn absurde verhaallijn gewerkt als reactie op de GGOS van Hans Bank. Die verschijnen hier in de loop van de dag.
Rest mij jullie een fijne zaterdag toe te wensen.
🙂

jullie bleven in elk geval niet op jullie honger zitten.
er lag ook een gevulde perzik met tonijn op het bord.
vroeger was dat het toppunt van chic!
waar is de tijd?
LikeGeliked door 1 persoon
Dat oogt wel erg smakelijk…zo wil je wel vergaderen…:)
LikeLike
Dat zijn heel actieve vrijwilligers. Zij worden niet betaald omdat ze onbetaalbaar zijn. Dan weet je dat, Francky!
LikeGeliked door 1 persoon
Een echte ‘kouwe pla’ zoals we het bij ons noemen. De vrijwilligers goed in de watten gelegd, mooi is dat!
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn dat ze ook aan de innerlijke mens denken en iets te eten hadden voorzien
LikeGeliked door 1 persoon
mmm lekker zo’n koude pla
LikeGeliked door 1 persoon
Dat ziet er een lekkere koude schotel uit.
LikeGeliked door 1 persoon
Vrijwilligers zijn belangrijk voor de maatschappij, dus een extra hartig tussendoortje moet kunnen.
Het was wel gezellig met Bieke op bezoek, zucht Oma, ze konden goed met elkaar opschieten en roddelen dat het een lieve lust was. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Vrijwilligers zijn belangrijk voor de maatschappij, dus een extra hartig tussendoortje moet kunnen.
Het was wel gezellig met Bieke op bezoek, zucht Oma, ze konden goed met elkaar opschieten en roddelen dat het een lieve lust was. Hans
LikeLike
De vergadering van de vrijwilligers is zeker goed verzorgt en ze zijn ook heel belangrijk voor de omgeving.
Het was wel gezellig met Bieke op bezoek, zucht Oma, ze konden goed met elkaar opschieten en roddelen dat het een lieve lust was. Hans
LikeLike
Mooi zo. Vrijwilligers horen goed verzorgd te worden. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Dat bordje ziet er helemaal niet verkeerd uit.
LikeLike
Mooi dat ze dat voorzien.
LikeLike
Vrijwilligers moet je ook heel goed verzorgen en in ere houden.
LikeGeliked door 1 persoon
Het ziet er culinair verantwoord uit! Hopelijk smaakte het ook goed.
LikeGeliked door 1 persoon
een wel heel smakelijke foto Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Een echte koude pla zoals bij mijn moeder vroeger
LikeGeliked door 1 persoon
Organisaties kunnen niet zuinig genoeg met hun vrijwilligers omgaan tegenwoordig. Dit is daar een puik voorbeeld van.
Prettige dag!
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
als ik zo naar die tafel kijk , mis ik 4 bordjes lekkers 😁
was vast en zeker een smakelijke vergadering
fijn weekend groet
LikeLike
Ziet er goed uit.. maar jullie verdienen dat natuurlijk ook. 🙂
LikeLike
Er wordt daar duidelijk goed zorg gedragen voor de vrijwilligers. Mooi is dat. En lekker uiteraard!
LikeLike