Bieke : blij je terug te zien van de jacht nonkeltje. Wat heb je geschoten ?
nonkel Juul : Ik was vlakbij de vijver van het Sterrebos….
Bieke : vertel verder nonkel, het wordt precies spannend !
nonkel Juul : ik zag daar een grote eend. Ik nam mijnen tweeloops en schoot !
Bieke : WAW ! en toen raapte je ze op ???
nonkel Juul : euh nee hoor !
Bieke : waarom niet ?
nonkel Juul : dienen vogel schoot terug !!!!
Bieke : dan maar een plaatje aanvragen bij Hans.
Rick Dees is een Amerikaanse entertainer, radiopersoonlijkheid, komiek, acteur en stemartiest, vooral bekend van zijn internationaal gesyndiceerde radioshow The Rick Dees Weekly Top 40 Countdown en voor het satirische nieuwigheidsliedje Disco Duck uit 1976.
Fijne zondag en moest je een eend op je bord krijgen : smakelijk eten !
En staat er geen eend op het menu : ook smakelijk eten !
🙂

Liedje is me volledig onbekend
LikeGeliked door 1 persoon
Wij eten ook geen eend!
Dit nummer herinner ik me nog. Het duurde even, pas bij het refrein viel het muntje.
Ik had jouw blog toegevoegd aan Feedly maar er is ergens iets misgegaan, Francky.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik kan me dit nummer eerlijk gezegd niet herinneren. Waarschijnlijk heb ik het verdrongen. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
eend, mmmmm, met sinaasappelsaus, zoals bij de chinees, :o)
. het liedje is me bekend, maar het is heel lang geleden
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
Bieke is altijd welkom, nu heeft ze ook al kennis gemaakt met de gekke eenden.
Dat is een tijd terug dat ik die heb gehoord, maar nog niet vergeten.
Wens je een zonnige nieuwe week. Hans
LikeLike
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Nee hier geen eend op het menu maar dat is niet erg. Wel een heel grappig fimlpje bij dit mij volkomen onbekende nummer.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik denk dat weinigen dit nummer nog herinneren. Hier was het een bescheiden hitje in 1976.
LikeLike
Meer een Belgisch dingetje denk ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb het via Avro’s Toppop leren kennen.
LikeLike
En dat zag ik vroeger altijd wel, dan zal ik het “verdrongen”hebben. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk, eendenborst.. maar helaas.. die hebben we niet op de bbq vanavond..!
LikeGeliked door 1 persoon
Eendenborst.. een lekkernij Suske
prettige zondag
LikeGeliked door 1 persoon
Een vergeten liedje. Maar al luisterend herken je het meteen weer.
LikeGeliked door 1 persoon
Ook hier geen eend te eten.
Grappig dat liedje 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ha! Dit liedje was ik helemaal vergeten, maar nu ik het weer hoor kan ik meteen meezingen. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ooit in een ver verleden wel eens gebraden eend gegeten. Ik vond er niet zoveel aan en sindsdien nooit meer…Net als konijn. Niet aan mij besteed…
LikeGeliked door 1 persoon
Disco was ook niet alles.
LikeLike
Heerlijk weer 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Een eendeborstje smaak best wel…
LikeLike
Pas ook op voor de schot hagel in den eend
LikeGeliked door 1 persoon
☺️
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
Zeker dat hij een eend schoot? Er staat vis op het menu. 😁
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
een vrolijke start van de dag
hier wel zonder eend , al zal ik er vandaag zeker wel velen zien 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon