
Van Jeroom of wat dacht je ?
Geniet van deze zaterdag en tot de volgende.
🙂

Van Jeroom of wat dacht je ?
Geniet van deze zaterdag en tot de volgende.
🙂
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.
Wat kregen we anders te zien 😉
LikeGeliked door 1 persoon
dan sta je voor ”paal” 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
‘Zo komen de snoepers te pas,’ zou mijn moeder gezegd hebben. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
😃😄
LikeLike
Krijgen we hier es een blote kérel te zien, is het zo’n ouwe..!
Maar hij kreeg wél z’n trekken thuis hehe.
LikeGeliked door 1 persoon
Lijkt me voor een zwembad niet echt toepasselijk.
LikeGeliked door 1 persoon
De humor ligt op straat! Helaas zijn er genoeg dubieuze figuren die wel met spionagecamera’s actief zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
😁
LikeGeliked door 1 persoon
jeroom, ik mag ‘m wel
goeie droge humor
Fijn weekend @->-
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
die zullen nu wel minder klanten krijgen in het zwembad 😁
fijn weekend groet
LikeGeliked door 1 persoon