Voor zij die werken zit de werkweek er weer op. Die kunnen nu net als de rest hier genieten van het weekend. Voor de zon en zee moeten we nog even wachten, maar die komt er aan !
Geniet van jullie weekend, maar met mate opdat jullie achteraf geen ruzie hebben met de weegschaal.
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Na regen komt zonneschijn en dat moet volgens verwachting in de tweede helft van deze week regelmatiger beschikbaar komen. Dan is het land weer wat gevuld met water opdat de boeren nog net niet klagen en de activisten niet kunnen beweren dat we verdrogen door de klimaatopwarming. Gisteren overdag was het in de regen 14 graden,..hartje zomer…
Oldman geniet wel van het weekend, die voor hem op vrijdag begint.
Zwemmen is niet echt aan te bevelen met deze temperaturen.
Altijd is het zo met de weegschalen, ze liegen altijd. Hans
De regenviel best mee vandaag, zag zelfs nog regelmatig een zonnetje. De weegschaal heb ik jaren geleden al de deur uitgedaan, gewoon in de kliko gedaan vóór hij ooit door het raam zou vliegen.
Hier momenteel is het heel erg hard aan het regenen. Zowat heel de namiddag reeds.
Op een weegschaal sta ik zelden nog. Ik voel me goed en dat is wat telt.
intussen is het al zondag.
hou je vast aan de takken van de bomen zodat je niet wegwaait.
LikeGeliked door 1 persoon
Na regen komt zonneschijn en dat moet volgens verwachting in de tweede helft van deze week regelmatiger beschikbaar komen. Dan is het land weer wat gevuld met water opdat de boeren nog net niet klagen en de activisten niet kunnen beweren dat we verdrogen door de klimaatopwarming. Gisteren overdag was het in de regen 14 graden,..hartje zomer…
LikeGeliked door 1 persoon
Storm op komst dus blijf ik binnen en kijk naar de koers morgen en hoop dat er een Belg wint
LikeLike
We hebben nu inderdaad wel genoeg regen gehad.
LikeLike
Oldman geniet wel van het weekend, die voor hem op vrijdag begint.
Zwemmen is niet echt aan te bevelen met deze temperaturen.
Altijd is het zo met de weegschalen, ze liegen altijd. Hans
LikeLike
De regenviel best mee vandaag, zag zelfs nog regelmatig een zonnetje. De weegschaal heb ik jaren geleden al de deur uitgedaan, gewoon in de kliko gedaan vóór hij ooit door het raam zou vliegen.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier momenteel is het heel erg hard aan het regenen. Zowat heel de namiddag reeds.
Op een weegschaal sta ik zelden nog. Ik voel me goed en dat is wat telt.
LikeLike
Precies, dat is belangrijk, het gewicht zegt niet alles.
LikeLike
Ik probeer te genieten van de regen…. Maar ze is al te lang een constante in de dagen, ik heb graag afwisseling 😉
LikeGeliked door 1 persoon
ideaal weer om te bloggen toch 🙂
Volgens mij heb ik ook zo’n leugenaar in huis
LikeGeliked door 1 persoon
Ha je weet ze wel te vinden…nee de zee wacht nog maar even
Fijn weekend
LikeLike
Ik wens je een weekend met veel genietmomentjes Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
we zullen het maar nemen zoals het komt Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Van zon en warmte hoeven we het dit weekend niet te hebben, goed dat jij de stemming erin houdt met humor.
Maak er een mooi weekend van, Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Grijs, grijs, grijs, maar nog droog tot deze namiddag, zeggen ze.
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel, jij ook een mooi, droog en zonnig weekend 🌞
LikeGeliked door 1 persoon
Hier hebben we wolken en zon. Maar we gaan meer krijgen ja.
Werken doe ik niet meer, maar ik heb genoeg te doen. En vandaag hebben we eters.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ook hier is de zon er wat bij O wonder 🙂
fijn weekend groet
LikeGeliked door 1 persoon
W0nder boven wonder schijnt hier de zon momenteel..! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Dankje, ik zal genieten waar en wanneer het maar kan. 😏
LikeGeliked door 1 persoon
Je gelooft je ogen niet, het is even droog hier…
LikeGeliked door 1 persoon
van de voormiddag ff profiteren, dat het niet regent (hopen we)
Fijn weekend @->-
LikeGeliked door 1 persoon