
Kleine Muis is terug van 10 dagen Aalst met de jongeren van het Rode Kruis. Enkele leden, waaronder Kleine Muis, hebben pech gehad. De jonge dame heeft op een avond gevallen en haar knieschijf is verschoven. Dat werd een avond in de spoed van het ziekenhuis aldaar.
Nadat ze in Roeselare aangekomen was ben ik met haar naar huis gereden om één en ander te regelen. Daarna heb ik haar afgezet bij de ouders van haar vriendin die ook mee was naar Aalst en die ook op krukken terug gekeerd is.
Je zal maar op vakantie gaan met het Rode Kruis. Kleine Muis staat links op de foto.
Vandaag wordt Grote Muis uit het ziekenhuis ontslagen. In de loop van de dag haal ik haar op. Op weg naar haar huis stoppen we dan even om Kleine Muis mee te nemen.
Afwachten nu hoe dit alles verder afloopt.
Tot de volgende.

zij die meegaan op kampen kunnen doorgaans tegen een stootje (of 2 of 3)
LikeGeliked door 1 persoon
Oei, dat is pech hebben, hopelijk heeft ze toch van haar vakantie genoten
LikeGeliked door 1 persoon
Volgens mij heeft ze met volle teugen genoten ondanks die pijnlijke knie.
LikeLike
ja, als je met een groep kinderen weggaat kan je niet alles zien
een ongelukje is vlug gebeurd
ik hoop dat er niet te veel last voor jou bij komt, want je doet dit allemaal maar
je hebt je gezin ook nog
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
De familie Muis heeft serieus wat pech en nu grote muis naar huis mag wordt het door de kwetsuur van kleine muis, er ook niet gemakkelijker op.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is wel vervelend dat dat gebeurd is, maar met jongeren weet je maar nooit.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Men zegt wel eens je wordt niet twee keer door de bliksem getroffen.
Maar Kleine Muis heeft wel vaak pech.
Gelukkig dat je er voor haar was, ik ben trots op je Francky.
Uit het ziekenhuis ontslagen, betekend zorg in huis, dan is een warme klas ondergeschikt. Hans
@ inderdaad muziek geeft vaak een positiever gevoel.
LikeLike
Ach hemel, er blijft de familie muis ook niets bespaard, wat sneu!
LikeGeliked door 1 persoon
Ach er blijft de muizenfamilie ook niets bespaard, wat sneu.
LikeGeliked door 1 persoon
grote pech voor de de familie muis ..
het zou wel eens mogen stoppen
LikeGeliked door 1 persoon
Het zit de muizen niet mee! Bizar dat op zo’n uitje meerdere kinderen met ernstig letsel terugkomen, dat zou niet mogen! In Nederland zou daar heel snel ingegrepen worden.
LikeGeliked door 1 persoon
Hopelijk heeft Kleine Muis niet al te lang miserie met die knie. Ik hoop dat ze het in orde krijgen. Vroeger was ook dat niet zo evident.
LikeGeliked door 1 persoon
Daar hebben ze ook geen geluk. Vraag me af waarom ze op dat kamp gebleven is met die blessure.
LikeGeliked door 1 persoon
ach nee, zo erg, de rest van de vakantie is dan toch om zeep
Dat het maar snel en goed mag herstellen
LikeGeliked door 1 persoon
Dacht in eerste instantie aan een grap om ingepakt thuis te komen…helaas is het echt 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Veel sterkte en neem er een stukje kaas bij
LikeGeliked door 1 persoon
Nee toch. De familie Muis heeft veel pech…
LikeGeliked door 1 persoon
Arm Muisje. Het is wel ironisch, met het Rode Kruis op stap en gewond terugkomen. Het komt natuurlijk wel slecht uit, met een zieke moeder thuis. Er zal wel een weg voor gevonden worden. Wel fijn dat Grote Muis terug naar huis mag!
LikeGeliked door 1 persoon
Grote Muis belde me deze morgen. Blijkbaar is het nog niet zeker of ze naar huis mag. Ze had enorm veel pijn de afgelopen nacht. Afwachten dus.
LikeGeliked door 1 persoon
Ach…. 😦
LikeLike
Je houdt het niet voor mogelijk wat de familie muis allemaal voor z’n kiezen krijgt.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een onwijs goede oefeningen doen ze daar op Rode Kruis kamp. En goede acteurs ook, blijven goed in karakter. Succes en beterschap voor big Mouse en little mouse. En sterkte aan de mantelzorger.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat erg dat je knie ongeluk hebt gehad. Maar in kamp houden wel rekening ermee. Ik hoop minder pijn heeft. Sterkte voor de beide.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat was wel een bijzonder uitje dan. Maar ik herinner me ze ook van zoonlief op die leeftijd, en dan was er altijd wel een gevalletje gewonden of materiele schade… Ik wens jou er sterkte mee…en de patienten uiteraard nog meer…
LikeGeliked door 1 persoon
Jeueueuzus! dat komt nooit uit, maar nu zeker niet.met je moeder zo ziek. wat een pech!
LikeGeliked door 1 persoon
Dubbel pech voor de meisjes. En voor de organisator die het moet uitleggen.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is inderdaad wel dubbele pech. Slecht weer tijdens de kampweek en dan ook nog eens een uitglijder maken en naar het ziekenhuis moeten.
Je hebt het maar weer druk met het patiëntenvervoer.
LikeGeliked door 1 persoon
Dit is niet echt iets wat je van een vakantie verwacht… maar gebeurd is gebeurd hé.
LikeGeliked door 1 persoon
Jeetje wat een pech zeg! Wat zit het been ook grondig ingepakt!
LikeLike
Och arme, zal wel een flinke schuiver hebben gemaakt dat de knieschijf was verschoven en inderdaad ironie met het Rode kruis.
Hopelijk gaat augustus Grote Muis wat beters brengen 🍀🍀🍀
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
niet best zo terug komen van vakantie pppffftt
en straks haar zieke moeder ook thuis , hopelijk hebben ze hulp in het HH
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Een ongeval is snel gebeurd op kamp maar gelukkig waren ze daar in goede handen.
LikeGeliked door 1 persoon
Het eerste wat ik denk is, hoe dan? Wat hebben die gasten gedaan op kamp? Je zal je kind maar laten gaan en zo terugkrijgen. Lijkt me toch een stuk minder, maar goed, hoop dat ze alsnog plezier had.
LikeGeliked door 1 persoon
Voor haar was het een geslaagde vakantie ondanks de knie.
LikeLike