Verjaardag !

Gisteren was het zondag en tevens Greet’s verjaardag. Weer een jaartje bij.
Een kaartje door Eva gemaakt.


Om dit te vieren trokken we naar een Italiaans restaurant. Onze zoon was ook afgekomen.
Lekker was het in ieder geval

De fles wijn op de foto hebben we niet genomen. Op het gebied van drank hielden we het sober.

Achteraf zijn we nog even langs geweest bij Greet’s moeder. Zij toonde ons de druiven die weelderig in haar tuin groeien. Die zijn nog niet rijp. Daarvoor moeten we nog even wachten.

Nadien zijn we nog even naar ons huis getrokken totdat het voor de zoon tijd was voor zijn trein richting Gent.

Het weer viel niet mee, maar het was toch een geslaagde zondag.

Tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

32 Responses to Verjaardag !

  1. Yova's avatar Yova schreef:

    Te laat om te wensen. Gefeliciteerd met Greet. Ziet heel gezellig uit. Lekker genieten geweest.

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Uiteraard ook vanuit Amsterdam (te laat) een van harte gefeliciteerd voor de jarige…..en haar familie..

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    Greet, nog een gelukkige verjaardag :o)
    hopelijk heb je van je dag genoten
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  4. fotorantje's avatar fotorantje schreef:

    nog gefeliciteerd aan Greet
    Oma kan straks zelf wijn maken

    Geliked door 1 persoon

  5. John's avatar John schreef:

    Alsnog gefeliciteerd met Greet, Francky. Het eten zal vast gesmaakt hebben, met of zonder wijn. Ikzelf drink geen druppel dus altijd sober.

    Geliked door 1 persoon

  6. Hans's avatar Hans schreef:

    Nog van harte proficiat met de geboortedag van Greet.
    Wel gezellig met heel het gezin te gaan uit eten.
    Het is een goed druiven jaar, zag ik bij zoon. Hans

    @ inderdaad het jaar gaat weer snel.

    Like

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw. Leuk gevierd zo met de kinderen en etentje. Dan heb je ook geen past van de regen.

    Geliked door 1 persoon

  8. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Alsnog gefeliciteerd met Greets verjaardag.
    Lekker gegeten, vandaag uitbuiken. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. sonja's avatar sonja schreef:

    Gezellig 🌺 Gefeliciteerd alsnog

    Like

  10. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Een late proficiat voor Greet. Gezellig samen op stap en iets eten. Zo’n druivelaar hadden we vroeger ook. Hoe heerlijk om daar te zitten in de schaduw ervan.

    Geliked door 1 persoon

  11. marylou's avatar marylou schreef:

    Proficiat Greet en samen je verjaardag vieren is erg fijn

    Geliked door 1 persoon

  12. Nog gefeliciteerd natuurlijk. Etentje kan prima zonder drank en dat hoef je dan niet eens sober te noemen.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  13. doriske's avatar doriske schreef:

    wie midden in de zomer jarig is zou dat moeten kunnen buiten vieren terwijl iedere genodigde geniet van een lekker zomers weertje.
    niettemin, gefeliciteerd.

    Geliked door 1 persoon

  14. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Altijd leuk om een verjaardag te vieren. Gefeliciteerd voor de jarige.

    Geliked door 1 persoon

  15. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Alsnog gefeliciteerd met Greet, het was dus een geslaagde dag Suske.

    Like

  16. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Beetje laat maar Greet is het hele jaar ook wel beetje jarig dus ook hier laat ik mijn felicitaties achter. Fijn dat het eten heerlijk was en ja die druiven zijn later ook een heerlijk lekkernij en er is ook veel er van te maken. Dank voor het delen ook voor de fotos en wens je mooie nieuwe maar ook gezellige dagen toe.

    Geliked door 1 persoon

  17. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Alsnog van Harte Gefeliciteerd Greet
    Ja familytime op je verjaardag…altijd leuk 🙂

    Geliked door 1 persoon

  18. Zie ik daar een lekker bordje spaghetti Carbonara? Gefeliciteerd Greet!

    Geliked door 1 persoon

  19. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    mijn hartelijke gelukwensen Greet !

    Geliked door 1 persoon

  20. Een dagje te laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd.
    Ook hier was en is het waardeloos weer, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Sterkte ermee!

    Geliked door 1 persoon

  21. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Proficiat voor de verjaardag van Greet! Een geslaagde zondag lees ik hier. Da’s fijn om te horen.

    Geliked door 1 persoon

  22. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Nog een late proficiat!

    Geliked door 1 persoon

  23. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Aha.. nog een Hartelijk Gefeliciteerd dan voor Greet vanuit Rotterdam.. het leek me een hele leuke verjaardag!

    Geliked door 1 persoon

  24. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Nog een “te late” verjaardagswenst voor Greet…. hip hip hoeraaaa !!!!

    Geliked door 1 persoon

  25. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Een fijne zondag… een hieperdepiep voor Greet!

    Geliked door 1 persoon

  26. Nog een late verjaardagswens voor Greet !

    Geliked door 1 persoon

  27. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Van harte gefeliciteerd voor de jarige!

    Geliked door 1 persoon

  28. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die jaartjes tellen allemaal mee als je ouder wordt… Proficiat Greet.

    Geliked door 1 persoon

  29. ms's avatar ms schreef:

    Gelukkige verjaardag gewenst aan Greet. Ja, je kan momenteel beter binnen vieren.

    Geliked door 1 persoon

  30. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    nog van harte met Greet haar verjaardag
    fijn wezen uiteten en nog op visite geweest , al in al een fijne zondag

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  31. roadlaura1969's avatar roadlaura1969 schreef:

    Alsnog gefeliciteerd met Greet 🥳

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.