Gisteren was het zondag en tevens Greet’s verjaardag. Weer een jaartje bij.
Een kaartje door Eva gemaakt.

Om dit te vieren trokken we naar een Italiaans restaurant. Onze zoon was ook afgekomen.
Lekker was het in ieder geval

De fles wijn op de foto hebben we niet genomen. Op het gebied van drank hielden we het sober.
Achteraf zijn we nog even langs geweest bij Greet’s moeder. Zij toonde ons de druiven die weelderig in haar tuin groeien. Die zijn nog niet rijp. Daarvoor moeten we nog even wachten.

Nadien zijn we nog even naar ons huis getrokken totdat het voor de zoon tijd was voor zijn trein richting Gent.
Het weer viel niet mee, maar het was toch een geslaagde zondag.
Tot de volgende.
🙂

Te laat om te wensen. Gefeliciteerd met Greet. Ziet heel gezellig uit. Lekker genieten geweest.
LikeGeliked door 1 persoon
Uiteraard ook vanuit Amsterdam (te laat) een van harte gefeliciteerd voor de jarige…..en haar familie..
LikeGeliked door 1 persoon
Greet, nog een gelukkige verjaardag :o)
hopelijk heb je van je dag genoten
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
nog gefeliciteerd aan Greet
Oma kan straks zelf wijn maken
LikeGeliked door 1 persoon
Alsnog gefeliciteerd met Greet, Francky. Het eten zal vast gesmaakt hebben, met of zonder wijn. Ikzelf drink geen druppel dus altijd sober.
LikeGeliked door 1 persoon
Nog van harte proficiat met de geboortedag van Greet.
Wel gezellig met heel het gezin te gaan uit eten.
Het is een goed druiven jaar, zag ik bij zoon. Hans
@ inderdaad het jaar gaat weer snel.
LikeLike
Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw. Leuk gevierd zo met de kinderen en etentje. Dan heb je ook geen past van de regen.
LikeGeliked door 1 persoon
Alsnog gefeliciteerd met Greets verjaardag.
Lekker gegeten, vandaag uitbuiken. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Gezellig 🌺 Gefeliciteerd alsnog
LikeLike
Een late proficiat voor Greet. Gezellig samen op stap en iets eten. Zo’n druivelaar hadden we vroeger ook. Hoe heerlijk om daar te zitten in de schaduw ervan.
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiat Greet en samen je verjaardag vieren is erg fijn
LikeGeliked door 1 persoon
Nog gefeliciteerd natuurlijk. Etentje kan prima zonder drank en dat hoef je dan niet eens sober te noemen.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
wie midden in de zomer jarig is zou dat moeten kunnen buiten vieren terwijl iedere genodigde geniet van een lekker zomers weertje.
niettemin, gefeliciteerd.
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd leuk om een verjaardag te vieren. Gefeliciteerd voor de jarige.
LikeGeliked door 1 persoon
Alsnog gefeliciteerd met Greet, het was dus een geslaagde dag Suske.
LikeLike
Beetje laat maar Greet is het hele jaar ook wel beetje jarig dus ook hier laat ik mijn felicitaties achter. Fijn dat het eten heerlijk was en ja die druiven zijn later ook een heerlijk lekkernij en er is ook veel er van te maken. Dank voor het delen ook voor de fotos en wens je mooie nieuwe maar ook gezellige dagen toe.
LikeGeliked door 1 persoon
Alsnog van Harte Gefeliciteerd Greet
Ja familytime op je verjaardag…altijd leuk 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Zie ik daar een lekker bordje spaghetti Carbonara? Gefeliciteerd Greet!
LikeGeliked door 1 persoon
mijn hartelijke gelukwensen Greet !
LikeGeliked door 1 persoon
Een dagje te laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd.
Ook hier was en is het waardeloos weer, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Sterkte ermee!
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiat voor de verjaardag van Greet! Een geslaagde zondag lees ik hier. Da’s fijn om te horen.
LikeGeliked door 1 persoon
Nog een late proficiat!
LikeGeliked door 1 persoon
Aha.. nog een Hartelijk Gefeliciteerd dan voor Greet vanuit Rotterdam.. het leek me een hele leuke verjaardag!
LikeGeliked door 1 persoon
Nog een “te late” verjaardagswenst voor Greet…. hip hip hoeraaaa !!!!
LikeGeliked door 1 persoon
Een fijne zondag… een hieperdepiep voor Greet!
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd met de verjaardag van Greet! Het klinkt als een geslaagde dag.
LikeGeliked door 1 persoon
Nog een late verjaardagswens voor Greet !
LikeGeliked door 1 persoon
Van harte gefeliciteerd voor de jarige!
LikeGeliked door 1 persoon
Die jaartjes tellen allemaal mee als je ouder wordt… Proficiat Greet.
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkige verjaardag gewenst aan Greet. Ja, je kan momenteel beter binnen vieren.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
nog van harte met Greet haar verjaardag
fijn wezen uiteten en nog op visite geweest , al in al een fijne zondag
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Alsnog gefeliciteerd met Greet 🥳
LikeGeliked door 1 persoon