Dit weekend stond hier in het teken van weersverandering. Zaterdagnamiddag hadden we hier een flinke bui. Zondag begon bewolkt en rond 10 u gingen de hemelsluizen open.
In de namiddag was het droog en warm. De zon achter een dun wolkendek verscholen. Eva en ik gingen richting stationsplein om van het aangename zomerweer te genieten en ondertussen eens van een lokale keuken te genieten.
Rond de avond zat ik rustig op ons terras met Louis als gezelschap. Dat ik ZIJN MENS ben kan je zien in dit korte filmpje.
Ik wens jullie alvast een fijne week.
🙂

Wij kregen hier qua regen de volle laag, de onweersflitsen en gedonder vielen nogal mee. Maar wat friste het heerlijk op zeg. Intussen wachten we op depressie nummer 2 die nu boven Belgie ligt en over een uurtje of zo ook onze streken nat zal maken…
LikeGeliked door 1 persoon
Die hoeft duidelijk geen ijsje😉
LikeLike
Geweldig filmpje! En ik hoop dat het hier ook gaat regenen vandaag.
LikeLike
hier enkel wat miezerregen, was direct weer droog
Louis ligt daar goed en die bespaart jou werk, moet je je handen niet meer wassen 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Louis is zeker lief tegen je, net Bieke die zich aan het wassen is.
Hier nog steeds droog en benauwd warm.
Je boft met Catch the Rainbow. Hans
LikeLike
Hij is duidelijk erg op je gesteld!
LikeLike
Het heeft hier geregend jà, maar ik zou niet weten wanneer. Waarschijnlijk vannacht dus.
LikeGeliked door 1 persoon
Heb hier helemaal geen regen ontvangen maar het was wel drukkend warm. Vandaag zal er een bui komen maar ook nu geen druppels gehad. slechts vvan wat vogels die waarschijnlijk even nodig moesten 😀maar die vielen op mijn petklep.
LikeGeliked door 1 persoon
Louis is volkomen op zijn gemak bij jou. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Regen hebben we hier niet gehad, Jammer…
LikeGeliked door 1 persoon
Samen genieten en ja jij bent de mens 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
’t Was hier zaterdag de hele dag nog goed warm.. zondag hebben we af en toe een enkele druppel regen gehad.. echt maar druppels, de moeite niet. Maar de zon was toen wel de hele dag weg.. beetje benauwd was het daardoor.
Louis proeft duidelijk iets lekkers aan jouw vinger.. had je net ontbeten? 🙂
LikeLike
Nee hoor, het was reeds avond. Ik had niets gegeten dat moment. Louis was zichzelf en mij aan het wassen. Doet ie nog wel eens.
LikeLike
Ik heb het de hele dag droog gehouden, maar dat had meer met geluk te maken dan met wijsheid.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, kattenbeesten kiezen hun baasjes zelf en ze weten goed wie ze moeten kiezen!
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk hoor, had je eerst met je vinger in de suikerpot gezeten?
LikeGeliked door 1 persoon
Ha, ik hoorde het wel …
Je wilde dat hij meteen nog een tweede keer aan je vinger zou likken …
Maar zo werkt dat niet, Louis bepaalt plaats en tijd. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Een kat blijft de hoogste vorm van leven
LikeGeliked door 1 persoon
Louis heeft het naar zijn zin Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
Louis is een blije kat, heeft het goed getroffen daar.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ja die regen zal deugd gedaan hebben
Louis mag z’n baasje wel 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is typisch des kats. 😁
LikeLike
Sugar! 🙂
LikeLike