Vandaag post ik een filmpje uit 2012. Het toont de intrede van de sint te Roeselare. Deze week was de sint bij velen op bezoek. Nu is hij terug in Spanje. De kerstman zal het de eerstkomende weken van hem overnemen.
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
De Sint kwam per vliegtuig en stoomboot maar vertrekt altijd zo stil dat het wel per trein moet zijn. Met lege portemonnee en volle zakken denk ik….
LikeGeliked door 1 persoon
Erg jammer dat je de kerstman er bij moet noemen, laat dat toch achterwege, dat komt vanzelf allemaal wel, altijd maar die haast.
LikeGeliked door 1 persoon
En nu moeten we er weer een jaar op wachten.
LikeLike
Het kinderfeest bij uitstek
LikeLike
met de boot dan nog
een leuk filmpje Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Gezellig zo een optocht…hoop dat het kan blijven 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie optocht was dat! echt werk van gemaakt.
LikeGeliked door 1 persoon
tof zo’n optocht
LikeGeliked door 1 persoon
Een leuk filmpje, met échte Pieten!
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie parade.
Roeselare, waar de pieten nog zwart zijn…
LikeGeliked door 1 persoon
Gek hé, dat ze hem altijd zien komen maar nooit zien vertrekken.
LikeLike
Een traditie in Vlaanderen.
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk, met de boot door de stad, weer eens wat anders.
LikeGeliked door 1 persoon
mooi om weer eens Zwarte Pieten te zien
LikeLike