Nadat ik dinsdagnamiddag enkele foto’s genomen had op de Grote Markt fietste ik via de Ooststraat naar het stationsplein. Daar is men reeds in kerststemming.
De “spelende kinderen” staan er momenteel niet eenzaam en alleen bij.

De kraampjes met braadworsten, friet, pita etc. zijn al open, net als deze met warme en koude drank.

Deze doolhof stond hier volgens mij vorig jaar niet. Nu dus wel.

Vooraleer verder te fietsen vlug nog even een blik werpen op de werken aan de nieuwe fietsenstalling. Veel is er nog niet te zien. Men is er druk bezig.

Toen besloot ik om terug naar huis te fietsen.
Dit was het dus voor vandaag.
Tot de volgende.
🙂

Mogge daar in Roeselare, Een warm drankje of lekker worstje gaat er altijd wel in. Maar een doolhof hoort er niet thuis is mijn mening. Wel een mooie grote verlichte kerstboom. Maar wellicht komt die daar nog.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik moet bekennen dat ik het meer kermis achtig dan kerstmisachtig vind. Een kerstboom zou helpen!
LikeLike
Overal zie je die kraampjes verschijnen, maar ik bezoek er niet veel, het is allemaal te lakker 😉
Een @->- voor U.
LikeGeliked door 1 persoon
Het lijkt me wel koud om je nu midden opstraat om te kleden.
Het zal straks wel goed worden bezocht.
Kerstmarkten in Amersfoort, ik heb er nog niks over gehoord. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Hier hebben ze op de vrijdag voor kerst de kerstmarkt, met muziek. We zullen zien.
LikeGeliked door 1 persoon
Het wordt gezellig daar!
LikeLike
vandaag was het niet een weertype om op de kerstmarkt te lopen Suske
LikeGeliked door 1 persoon
misschien oogt het straks gezellig als het goed donker is en de lichtjes branden.
bij klaarlichte dag ziet het er erg sjofel uit.
LikeGeliked door 1 persoon
Zo héél veel kerstsfeer zie ik eigenlijk niet, geen kerstboom of bijzondere verlichting. Maar dat zie je overal veel minder. Maar het kan zijn dat het gewoon wat minder overkomt op de foto.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat zal allemaal best gezellig worden….!!
LikeGeliked door 1 persoon
Kerst in in aantocht,je ziet en voelt het ook nog aan de koudere temperatuur
LikeGeliked door 1 persoon
Als er wat meer mensen rond lopen wordt het vanzelf gezelliger 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Het moet nog wel een beetje gezelliger worden door meer volk.. maar dat zal in de kerstvakantie wel gebeuren.. leuk toch?
LikeGeliked door 1 persoon
Die blote kinderen passen dan wel weer bij de kerstsfeer. Toeval?
LikeGeliked door 1 persoon
Jammer van de kermis. Past voor mijn gevoel niet echt bij de kerstsfeer.
LikeGeliked door 1 persoon
Ker(st)mis.🤔
LikeGeliked door 1 persoon
Dat er maar veel en vooral gezellig volk op af komen!
LikeGeliked door 1 persoon
De grote massa moet nog komen. Klaar voor het weekend waarschijnlijk.
LikeGeliked door 1 persoon
Van kerstmarkt naar sfeerdorp en nu bijna kermis. Het heeft allemaal niks meer met kerst te zien. Maar ach ja, zolang er gegadigden zijn kunnen ze er maar plezier aan beleven.
LikeGeliked door 1 persoon
Zou er heel veel publiek komen? Ik las dat men het in België ook niet meer zo breed heeft.
LikeGeliked door 1 persoon
Heel wat mensen in Belgie hebben het moeilijk om rond te komen. Dus geld smijten zit er voor hen niet meer in of ze geraken nog dieper in de problemen.
LikeLike
mogge Suske
dus een gezellige boel bij de werkzaamheden , dat lijkt mij wel zo prettig
en als je zin hebt kan je er ook nog verdwalen hihi
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Een mooi sfeerbeeld op een duistere dag,
LikeGeliked door 1 persoon