Vandaag zetten we onze huisdieren en die van de buren eens in het zonnetje.
KeshaSebaLouis Annabel
In feite is het hier iedere dag dierendag. Toen ik deze morgen opstond zat Kesha aan de achterdeur te janken om haar korrels. Deed ik het rolluik van de voorste venster omhoog kwam Seba aangestormd in de straat. Het is hier precies een luxe kattenhotel geworden.
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Hier is het ook elke dag dierendag hoor. Dus gister verder niets speciaals gedaan. Dieren hebben er toch geen weet van, en de dierenspeciaalzaakeigenaar zoekt het maar uit 😆
Die Louis voelt zich helemaal thuis nu…en ja een hotel kan je het zo wel noemen…of katten café
Hier staan de nieuwe aanwinsten van onze familie 🙂 https://geheugensteun.blogspot.com
Dierendag. 4 oktober. Mijn vader heette Frans, wij vierden elk jaar zijn naamdag. 4 oktober – dag van de heilige Franciscus van Assisi. Tot zijn laatste levensjaar (2010) belde ik hem op in het verzorgingstehuis om hem een prettige feestdag te wensen.
inderdaad, voor diereneigenaars is het elke dag dierendag.
vandaag vier ik mijn broer die is namelijk jarig.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een leuke beesten, vooral Louis heeft het goed voor mekaar in de doos met oud papier!
LikeGeliked door 1 persoon
vier knapperds
die weten waar ze moeten zijn voor hun ontbijt
LikeGeliked door 1 persoon
Dierenjaar dus👍
LikeGeliked door 1 persoon
Als je dieren hebt, is het inderdaad iedere dag dierendag.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier is het ook elke dag dierendag hoor. Dus gister verder niets speciaals gedaan. Dieren hebben er toch geen weet van, en de dierenspeciaalzaakeigenaar zoekt het maar uit 😆
LikeGeliked door 1 persoon
Dierendag krijgen bij ons elke dag. Mooie poezen op de foto’s. Daar heb jij in zonnetje gezet. Leuk om te zien deze foto’s. Wat mooi!! Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
als je een dier in huis neemt moet je er voor zorgen
ze kunnen zo lief, maar ook zo stout zijn
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Wie dieren houdt moet er goed voor zorgen spijtig genoeg zijn er mensen die geen huisdier waard zijn
LikeGeliked door 1 persoon
Het is omdat je lief bent met hen! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Het zijn toch je vriendjes, ieder met zijn eigen karakter. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Die katten worden lekker verwend bij jullie….!
LikeGeliked door 1 persoon
Lieve beestjes 😍
LikeLike
Het is bij jou iedere dág dierendag volgens mij!
LikeGeliked door 1 persoon
Yep, met huisdieren is het altijd dierendag! 🙂
LikeLike
Bij gebrek aan een kat of hond heb ik vanmorgen voor het eerst dit najaar maar wat strooigoed op de voedertafel voor de vogels getrooid.
LikeGeliked door 1 persoon
Wie goed is voor dieren is goed voor de medemens.
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
Feest bij jullie thuis!
LikeGeliked door 1 persoon
Die Louis voelt zich helemaal thuis nu…en ja een hotel kan je het zo wel noemen…of katten café
Hier staan de nieuwe aanwinsten van onze familie 🙂
https://geheugensteun.blogspot.com
LikeGeliked door 1 persoon
Dierendag. 4 oktober. Mijn vader heette Frans, wij vierden elk jaar zijn naamdag. 4 oktober – dag van de heilige Franciscus van Assisi. Tot zijn laatste levensjaar (2010) belde ik hem op in het verzorgingstehuis om hem een prettige feestdag te wensen.
LikeGeliked door 1 persoon