Het wordt warm !

Louis heeft drinken genoeg momenteel. Water is voor dieren erg belangrijk met zo’n weer.

Niet vergeten je in te smeren als je de zon opzoekt. Je zou anders één en ander kunnen verbranden en dat is erg heikel !

Slimmer is natuurlijk om de schaduw en de koelte op te zoeken.

En niet vergeten zelf genoeg vocht tot u te nemen. Maar dan niet zoals in dit filmpje.

Geniet, maar met mate.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

30 Responses to Het wordt warm !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    En als je bepaalde plekken niet kunt bereiken, gewoon aan een ander vragen je lekker in te smeren…:)

    Geliked door 1 persoon

  2. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Ik ben naar kantoor geweest, heerlijk 21 graden de hele dag.

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ik ben zelfs water beginnen te drinken met die warmte
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Het is zo warm dat poes het koele water opzoekt en Louis uit de bak drinkt.. Hans
    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Like

  5. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Het is zo warm dat poes het koele water opzoekt en Louis uit de bak drinkt.. Hans
    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Like

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    het is een heerlijke zomer tot nu toe, de heel warme periodes zijn maar kort dus het huis wordt niet al te warm als je een beetje oplet. Ik doe ook niet aan insmeren en overdreven drinken, gewoon zorgen dat je niet op het heetst van de dag in de felle zon zit en je gedrag een beetje aanpassen. Heerlijk hoor zo’n aanhoudende zomer.

    Geliked door 1 persoon

  7. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Lekker binnen blijven in de koelte. Een grote drinker ben ik niet dus daar moet ik echt wel speciaal op letten.

    Geliked door 1 persoon

  8. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik heb niet zoveel last van de warmte, maar dat zou ik wel krijgen als ik die dames moest insmeren.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  9. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Ik blijf lekker binnen als het kan…!

    Geliked door 1 persoon

  10. internettoerist's avatar internettoerist schreef:

    Met zo’n dames voor mijn neus, helpt er niets om af te koelen ! ;-D
    Maar ik zal het toch proberen. Santé!

    Vriendelijke groet

    Geliked door 1 persoon

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    We houden alles dicht als het begint en zou zeggen leave maar 😉

    Geliked door 1 persoon

  12. Yova's avatar Yova schreef:

    We kunnen niet tegen de hitte. Dieren ook niet. Leuk deze poes water te spelen. Vaak hebben katten daar hekel aan water. Leuke foto.

    Geliked door 1 persoon

  13. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Kan wel redelijk goed tegen de warmte.. en ik drink sowieso dagelijks erg veel water.. kom die week wel door hoor. Echt lekker zomers.. beter dan zo’n hele verregende zomer!

    Geliked door 1 persoon

  14. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Binnen blijven maar is ook niet zo leuk 🥰

    Like

  15. Dank voor je goede raad en adviezen, ik zal proberen er mijn voordeel mee te doen deze week.

    Geliked door 1 persoon

  16. marylou's avatar marylou schreef:

    Ik kan er helemaal niet tegen en blijf binnen. Als het ”s avonds koel is ga ik even buiten

    Geliked door 1 persoon

  17. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    bedankt voor deze nuttige tips Suske

    Geliked door 1 persoon

  18. Patrick's avatar Patrick schreef:

    In de zomer kan het warm worden. Eigenlijk mijn eerste vakantie met alleen maar goed weer voor 2 weken. Genoeg water drinken en zeker de dieren niet vergeten. Louis kan er ook weer tegen.:-)

    Geliked door 1 persoon

  19. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    water hé, zoals de dieren hebben wij dat ook nodig
    hou je koel hé

    Geliked door 1 persoon

  20. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Warm weer heeft toch ook wel voordelen, aan de dames te zien.

    Geliked door 1 persoon

  21. ms's avatar ms schreef:

    We beginnen er aan, aan de hittegolf. Hopelijk smelten we niet.

    Geliked door 1 persoon

  22. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Louis komt zeker nog wel een tijdje toe 🙂

    Geliked door 1 persoon

  23. KEES's avatar KEES (PACO) schreef:

    Genieten doe ik zeker. Maar niet met mate haha

    Geliked door 1 persoon

  24. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ik kan ook wel aardig tegen de warmte , maar die hitte is me toch te gek en dan blijf ik binnen hoor
    drinken doe ik genoeg en sinds een tijdje geen pinten meer
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  25. John's avatar John schreef:

    Ik kan goed tegen warmte. Heel goed. Drinken doe ik altijd al goed dus daar hoef ik niet op te letten. Trouwens, we zullen van het najaar genoeg regen krijgen. De Noordzee is 2 tot 3 graden warmer, wat straks als de bovenste luchtlaag weer koud is genoeg reden voor regen.

    Geliked door 1 persoon

  26. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik heb er gelukkig niet zoveel last meer van…

    Geliked door 1 persoon

  27. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Als het te warm word zit ik lekker binnen

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.