
Deze voormiddag fietste ik door het centrum. Alle sporen van de drukte van gisteren zijn reeds uitgewist. 40.000 man/vrouw was er de dag voordien om een glimp van groene truidrager Wout Van Aerts op te vangen. Daar ben ik dus niet geweest wegens te druk.
Rechts op de foto zie je het stadhuis of beter gezegd en geschreven : wat er van over blijft. Blijkbaar is het daar ook nog bouwverlof. Ik ben benieuwd wanneer ze met de heropbouw zullen starten. Die zal ik zeker en vast volgen.
Groetjes en fijne woensdag gewenst.
🙂

Er is een gebrek aan bouwmaterialen.
Dat zullen ze wel merken.
LikeGeliked door 1 persoon
Ze zullen er na de vakantie mee verdergaan, net als wij allemaal.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja hij was aangekondigd. En hij mag bewonderd worden.
LikeGeliked door 1 persoon
Toch nog 40.000 man op de been voor Wout …. een mooie troostprijs 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ook in jouw omgeving gaan de veranderingen door. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Zoveel volk als er vandaag voor Vingegaard op de been was, was er vast niet voor Wout. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Het is niet veel dat er blijft staan, maar in ieder geval toch een pluspunt dat men de oude voorgevel hergebruikt. Je ziet veel te vaak zo’n nieuw gebouw in oud stadscentrum en dat heb ik nog zelden mooi uit zien pakken.
LikeGeliked door 1 persoon
Zo krijgt men een nieuw administratief gebouw, maar blijft de oude voorhevel bestaan. Zoiets zag ik reeds met een oud gebouw op het stationsplein.
LikeLike
Je ziet dat vaker tegenwoordig en ik juich dat toe.
LikeGeliked door 1 persoon
Moet een populaire jongen zijn, die Wout. 😆
LikeGeliked door 1 persoon
koers..
een welgekomen evenement voor velen Suske
LikeLike
Ik kom ook liever nog niet bij drukke plekken, maar dat heb ik eigenlijk nooit gedaan.
Love As Always
Dimario
LikeLike
Ja, het is nu rijden voor heel veel geld, daar komen de bezoekers wel voor…!
LikeGeliked door 1 persoon
Wij waren er niet. Vorige week kwam Brussel-Zepperen hier door en morgen de Ronde van Vlaams Brabant. Keuze te over. En veel meer kleurkes dan alleen groen.
😉
LikeGeliked door 1 persoon
k zag het op het nieuws, veel volk daar
altijd op die na-tourcriteriums, leuk zakcentje ook voor de wielrenners 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Ik zou eerder naar z’n imposante benen kijken dan naar z’n groene trui denk ik.. én naar z’n leuke kop.. knappe vent hoor, die Wout! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi plaatje!
Die gele steen is in mijn ogen typisch West-Vlaams?
LikeGeliked door 1 persoon
Die gele steen zie je hier inderdaad heel veel.
LikeGeliked door 1 persoon
ha heb weinig met wielrennen maar als ik in de buurt zou wonen ging ik wel even kijken haha
LikeGeliked door 1 persoon
ja mooie criteriums trekken veel publiek en natuurlijk de groene trui van Wout is een hele mooie , wat heeft die jongen een geweldige tour gereden
LikeGeliked door 1 persoon
De wielrenners uit de tour gaan nu voor het grote geld en rijden de koersen rond de kerk….:)
LikeGeliked door 1 persoon