Vergadering !

Dinsdagnamiddag had ik vergadering samen met de vrijwilligers en de verantwoordelijke van Opstap. Het doel van die vergadering was de activiteiten voor september en oktober te bespreken. Na de pauze werd besloten om die van november en december ook even door te nemen. Wel grappig om op de voorlopig warmste dag van 2022 het over gluhwein en andere versnaperingen voor kerst en nieuw te hebben.

De foto hierboven werd zaterdagavond genomen toen we met zijn allen gezellig buiten zaten in Opstap. De bestuurder van zo’n kraan moet nogal wat ladders op om in de cabine te geraken. “Wat als hij plots diarree zou hebben” vroeg ik aan mijn tafelgenote. Het antwoord zullen we wel nooit teweten komen. Mij zou je wel nooit in die cabine krijgen.

Groetjes en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Vergadering !

  1. doriske's avatar doriske schreef:

    ook last van hoogtevrees.

    Geliked door 1 persoon

  2. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Gezellige kennismaking en ja over Kerst praten in deze periode 😂.
    Heb mij dat ook al afgevraagd wat zo’n kraanman moet doen .

    Geliked door 1 persoon

  3. ms's avatar ms schreef:

    Ik heb altijd gehoord dat ze boven in die kraan de nodige voorzieningen hebben, maar eerlijk gezegd ga ik dat niet controleren.

    Geliked door 1 persoon

  4. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Mij krijg je ook niet zo hoog…!!

    Geliked door 1 persoon

  5. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Ik denk dat men wel noodvoorzieningen kent voor deze beroepsgroep. Immers, voor je beneden bent is veel onheil geschied. Wellicht dat men daarover vooral bij de planning van grote werken wel heeft vergaderd…:)

    Geliked door 1 persoon

  6. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Die heeft vast wel iets boven staan vermoed ik of zal hij elke dag diaree remmers nemen voor het geval dat?

    Geliked door 1 persoon

  7. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    jij denkt ook aan alles Suske

    Geliked door 1 persoon

  8. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Nee, daar zul je mij ook niet in zien zitten hoor!

    Geliked door 1 persoon

  9. December … nee, daar denk ik nu toch echt nog niet aan. Eerst de hitte maar zien te overleven, dan zie ik daarna wel verder.
    En nee, met of zonder emmertje, aan de klim naar die cabine moet ik ook niet denken.

    Geliked door 1 persoon

  10. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Terecht een intererssante bedenking 🙂

    Geliked door 1 persoon

  11. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Ze hebben misschien een emmer bij zich hahahaha

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  12. John's avatar John schreef:

    Ik kijk voorlopig nog even niet zover vooruit. Eerst nog maar even wat meer zomer voor ik aan de kerst denk.

    Geliked door 1 persoon

  13. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    dat is dan ook weer geregeld en dat in zo’n hitte
    ojee, nee, mij krijgen ze daar ook niet zo hoog op zo’n kraan, misschien heeft hij daar een ammertje staan 🙂

    Geliked door 1 persoon

  14. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Mij krijg je daar op de dag van vandaag niet meer in, trouwens met mijn knie kom ik niet ver.

    Geliked door 1 persoon

  15. het begin is gemaakt, je gaat dat volgens mij graag doen :o)
    .Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  16. Karel's avatar Karel schreef:

    goed bezig Suske , met zulke plannen e.d voor later in het jaar moet je op tijd zijn
    misschien heeft hij/zij wel een toiletje daar boven

    Geliked door 1 persoon

  17. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Toch goed dat iemand realistisch blijft. 🙂 🙂

    Geliked door 1 persoon

  18. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Hoe kom je erop 😉

    Geliked door 1 persoon

  19. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Mooi initiatief die Opstap. Ik ben eens gaan googelen. Het leek me boeiender dan het diarree probleem 😉

    Geliked door 1 persoon

  20. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Een kurk? 😉

    Geliked door 1 persoon

  21. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    ja, het is nu volop zomer, maar we weten, dat blijft niet zo.

    Geliked door 1 persoon

  22. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ja vreselijk. Mag er niet aan denken.

    Geliked door 1 persoon

  23. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Misschien moet je het eens aan die man vragen. Maar wel als hij beneden is… anders moet je toch naar boven.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.