Het is heet !

Ja lieve mensen geen weer om een hond door te jagen. Louis, onze koddige kater, ligt buiten in de schaduw. Annabel, de poes, die blijft lekker binnen slapen op een stoel vlakbij de PC.Wij komen hier ook niet meer buiten dan nodig.

Beslis je dan om toch de zon en de hitte te trotseren, wees gewaarschuwd dat Garde Punaize op jacht is naar overtreders der wet. Zo heeft hij hier een jonge dame op heterdaad betrapt. Naakt zonnen is niet meer van deze tijd volgens de scheve arm der wet. Over zijn O-benen zullen we het maar niet hebben. Of hij de dame in kwestie letterlijk een PV aan het been zal hangen is twijfelachtig. Afstand houden is de regel.

Bella de koe begrijpt er niets van. Zij loopt toch ook zonder kleren rond in de wei ? Rare jongen die Punaize !

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Het is heet !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    In Nederland zijn 2,5 miljoen mensen wel van zonnen in de bloterik. Meer dan ik in deze vertrutte tijden had verwacht. En meer dan veel geloofsgenoodschappen bij elkaar weten te krijgen waarvoor met name links zoveel ontzag heeft dat men namens deze mensen andere maant tot die vertrutting…

    Geliked door 1 persoon

  2. ms's avatar ms schreef:

    Zou Garde Punaize die jongedame niet willen beschermen tegen zonnebrand … je kan nooit weten dat ze geen hitteslag krijgt.

    Geliked door 1 persoon

  3. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Ik blijf vandaag ook zoveel mogelijk binnen. Het is buiten eigenlijk niet te harden.

    Like

  4. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    veel te warm, ik doe enkel in de vroege ochtend een kleine wandeling

    leuke tekening
    meestal houden we toch beter een luchtig laagje stof aan, het straatbeeld zou er anders echt niet op verbeteren 🙂

    Geliked door 1 persoon

  5. het is pas op het nieuws geweest, dat mensen het niet willen,
    ze staan daar zelfs met een mes om naaktzwemmers te steken, waar gaat het naartoe
    . Een @->- voor jou….

    Geliked door 1 persoon

  6. John's avatar John schreef:

    Naakt zonnen niet meer van deze tijd? Worden we nu werkelijk echt zo preuts?

    Geliked door 1 persoon

  7. Leidse Glibber's avatar Leidse Glibber schreef:

    Je we worden weer steeds preutser, nog even en er mag helemaal niets meer 🙂

    Geliked door 1 persoon

  8. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Knap kunstwerkje! Je hebt wel een leuk talent.

    Geliked door 1 persoon

  9. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Maar goed dat Punaise niet hier in de buurt opereert, ik zag op het strand toch hier en daar nog wat blote borstjes. Maar ze konden het hebben hoor.

    Geliked door 1 persoon

  10. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Garde Punaize heb ik nog niet gezien, ook niet bij de vijver.
    Voor Bella de koe is het ook verwarrend, die Bieke. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  11. Wildcard's avatar Wildcard schreef:

    Ja, ’t is terug wat tévéél van’t goede hé en we zijn nog maar eind juli…

    Geliked door 1 persoon

  12. En kijk die zon eens verlekkerd kijken! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  13. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ah ja.. er zijn niet voor niks nudistenstranden.. garde punaise stuurde haar dáár natuurlijk heen, anders zijn die stranden er voor niks hehe.

    Geliked door 1 persoon

  14. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Die tekening is geweldig, je hebt het mooi gemaakt.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  15. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Tja, zo mocht ik niet in t-shirt en korte broek het vaticaan in, dat is te bloot, terwijl jezus daar wel bijna geheel naakt aan een kruis hangt. Heel hachelijk!

    Geliked door 1 persoon

  16. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Top gevonden 🤣🤣🤣
    We mogen niet veel meer

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  17. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Ja leuk, die tekeningen!

    Like

  18. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Leuk die tekening…!

    Like

  19. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Scheve punaise zal zweten 😰

    Geliked door 1 persoon

  20. Ja, de nieuwe preutsheid slaat steeds meer om zich heen.

    Geliked door 1 persoon

  21. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Heerlijk te tekeningen erbij. Mag je vaker doen, ik vind het wel leuk.

    Geliked door 1 persoon

  22. Karel's avatar Karel schreef:

    ja zeker een scheve arm der wet met die O benen 😁
    we zijn allemaal bloot op de wereld gekomen , en plots schamen we ons , tenminste die scheve arm der wet 😁

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.