Gisteren maandag maakte een buur me er op attent dat één van mijn autobanden precies minder druk had dan gewenst. Dat vond ik verdacht daar ik onlangs naar de autokeuring geweest ben en alles OK bleek. Dus besloot ik even langs te gaan bij onze garagist. Het bleek inderdaad om een gaatje te gaan. Gelukkig kon de band hersteld worden. Die is anders nog in goede staat.
Ook was ik van plan om wat te tuinieren maar enkele regenbuien zorgden ervoor dat ik dit plan ook maar opbergde. De vrij gekomen tijd besteedde ik reeds bij de garagist.
Zo was mijn planning weer gewijzigd. Annabel ligt er in ieder geval niet wakker van.

Groetjes en tot dan.
🙂

Lekker banden zijn vaak zeldzaam geworden, maar wel heel vervelend als je het moet meemaken. Met de vorige (toen nog nieuwe) auto had ik het eens en was stomverbaasd. Bleek een schroef te zijn die het dikke rubber toch had doorboord. Vervelend, maar ze schieten er een plug in en de band is weer in ere hersteld…
LikeGeliked door 1 persoon
Vandaag was het wel aangenaam tuinweer!
LikeGeliked door 1 persoon
Als er nog genoeg lucht inzit om mee te rijden is het niet erg. Anders moet je eerst nog gaan wisselen ook.
LikeGeliked door 1 persoon
een lekke band, gewoon binnen doen, die doen dat in 10 minuten
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Een lekke band is het ergste niet, maar wel vervelend.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik dacht eerst. Annabel heeft een lekke band, maar was gelukkig de auto.
Annabel ligt er zo relaxt bij. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Op een lekke band zit niemand te wachten, maar het kán gebeuren. Gelukkig was je niet onderweg.
LikeGeliked door 1 persoon
gelukkig kwam je er op tijd achter er niet tijdens het rijden op de snelweg.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
De kat houdt duidelijk van een dutje op de planner!😃
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig op tijd ontdekt en erger kunnen voorkomen…!
LikeGeliked door 1 persoon
Een goede tip van je buurman dus!
LikeLike
Heerlijk dat kattenleven…geen stress en planner leeg haha
Gras was hier gemaaid toen we thuiskwamen en dan ziet het er gelijk veel netter uit 😉
Groetjes
LikeGeliked door 1 persoon
Doet Annabel wel eens iets anders dan slapen?
LikeGeliked door 1 persoon
gelukkig dat er met de planner van Annabel niets mis is Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Annabel zal jouw agenda wel voor je invullen.. ‘de katten eten geven’ heeft een prominante plaats erop gekregen..! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig heb je die lekke band niet onderweg gekregen Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd lastig dat soort dingen. Onze auto staat op dit moment bij de garage met een probleem in de bedrading van een koplamp. Dat gaat weer geld kosten.
LikeGeliked door 1 persoon
Onze auto geeft dat zelf aan maar het herstellen kan hij -nog- niet.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
viel gelukkig mee dus , beter zo dan een klapband onder weg
de planner van Annabel is nog niet vol 😁
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Een lekke band is nooit handig. Gelukkig kunnen ze dat tegenwoordig makkelijk verhelpen.
LikeGeliked door 1 persoon