Ghost Rider !

Ghost rider

Gedurende de maand juni bestook ik jullie met filmpjes over superhelden met daarbij muziek van de soundtrack ofwel met muziek die men zelf aan zo’n video toegevoegd heeft.

Vandaag heb ik het over Ghost Rider.

Ghost Rider is een Amerikaanse superheldenfilm uit 2007, gebaseerd op de Ghost Rider strips van Marvel Comics. De film kwam in de Verenigde Staten uit op 16 februari 2007.

De film is geregisseerd door Mark Steven Johnson, die ook de films Daredevil en Simon Birch regisseerde. Ghost Rider werd opgenomen in Melbourne, Australië. Hoofdrollen waren er voor Nicolas Cage, Eva Mendes en Peter Fonda. In de film wordt het nummer Ghost riders in the sky opgevoerd door de band Spiderbait.

Ghost Rider is de naam van verschillende fictieve bovennatuurlijke superhelden/antihelden uit de strips van Marvel Comics.

De eerste Ghost Rider is stunt motorrijder Johnny Blaze, die om het leven van zijn mentor te redden zijn ziel verkocht aan Satan (later bleek dit Mephisto te zijn). Deze bond Johnny’s ziel met die van de demon Zarathos. Hierdoor werd Johnny de eerste Ghost Rider.

Spiderbait is een Australische alternatieve rockband uit Finley, New South Wales, opgericht in 1991 door basgitarist en zangeres Janet English, drummer en zanger Kram en gitarist Damian Whitty.

Dit was het dan weer voor deze zondag. Alvast tot de volgende.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Ghost Rider !

  1. Wildcard's avatar Wildcard schreef:

    En dan over de Ghost Rider die samenwerkte met SHIELD (seizoen 4 en 5 als ik me niet vergis) 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Ik vind het een schitterende afbeelding zo met dat vuur!

    Like

  3. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ah, dit nummer zit in m’n favoriete film aller tijden.. de Bluesbrothers hehe.
    Maar dit filmpje is ook wel spectaculair hè hahaha!

    Geliked door 1 persoon

  4. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    een bekend liedje met een ander toontje
    en het is een mooie clip
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  5. Deze uitvoering van ‘Ghostriders in the sky’ kende ik nog niet, maar het is een lekker nummer op deze manier en het past perfect bij de trailer.

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ghost Riders in de sky, is een prachtig nummer, de clip kende ik nog niet.
    Maar de vlammen slaan eraf. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Wel een heftig clipje erbij.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  8. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ik heb wel ooit ghostbusters gezien geloof ik, en daar is het dan ook bij gebleven.

    Geliked door 1 persoon

  9. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een mooie clip Suske

    maar niet het soort films waar ik van hou

    groeten

    Like

  10. Liesbethblogt's avatar Liesbethblogt schreef:

    Wat een lekker nummer, volgens mij wel eens gehoord maar ja nice!

    Geliked door 1 persoon

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Wat een beelden…geniet wel van de muziek 🙂

    Geliked door 1 persoon

  12. meninggever's avatar meninggever schreef:

    De meeste van die superheldenfilms vind ik persoonlijk erg aardig te verteren. Gaat vaak nergens over maar de helden winnen altijd. En dat is voor mij criterium…

    Geliked door 1 persoon

  13. Bertie's avatar Bertie schreef:

    De muziek is bekend (en goed), de clip spreekt me niet aan.

    Geliked door 1 persoon

  14. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    De film ken ik niet, het muziekje wél maar dat werd in een andere versie volgens mij veel bekende.

    Geliked door 1 persoon

  15. Yova's avatar Yova schreef:

    Deze muziek is wel bekend. Deze film hebben wij ook toen gezien. Tijdje geleden alweer. Wel spannend! Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

  16. YOVA's avatar YOVA schreef:

    Deze muziek is wel bekend nummer. Deze film hebben wij wel eens gezien. Spannend! Mooie dag gewenst.

    Like

  17. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    het nummer kan ik zelfs , nou dan is het een bekende hoor 😁
    leuk filmpje er bij gemaakt ook
    verder wens ik je een rustige zonnige zondag

    Geliked door 1 persoon

  18. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Een schitterende clip met muziek…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.