Vandaag was ik weer eens op het stationsplein. Eerst ging ik om boodschappen in Asalam.

Vlakbij heb je de Ooststraat, de drukste winkelstraat van het centrum. Op de hoek van de Ooststraat met het stationsplein zag ik dit bord :

Op het stationsplein zelf was men druk bezig alles gereed te brengen voor de Sinksenkermis van volgend weekend.

De fonteinen waren druk bezig aan het spuiten. De beelden staan er ook nog. Kortom, er is niet veel veranderd op het plein sedert mijn laatste bezoek van enkele weken terug.

Nog even een laatste blik werpen op het plein en ik ben terug naar huis.

Dit was dus mijn blogpost voor vandaag. Vroeger zou nonkel Juul langskomen om de matras te keren, maar dat is tegenwoordig niet meer aan de orde.
Groetjes en fijne woensdag.
🙂

Lekker overzicht van de leefomgeving. Altijd leuk….
LikeLike
Bij die moderne bedden is dat keren van een matras nog best een dingetje….Je hebt het zo in de rug…:)
LikeLike
aaah, overal kermis precies, hier ook
misschien zijn ze nog van plan sporen bij te maken want inderdaad toen ik er eens met de trein aan kwam vond ik dat gebouw ook wel groot en leeg
LikeGeliked door 1 persoon
Laat ze eerst maar beginnen met de leegstand in dat gebouw weg te werken. Dat zou al heel wat beter zijn.
LikeLike
de matras keren, dat is idd al ff geleden dat ik dat hier nog gelezen heb
Het stadsplein is goed vernieuwd
LikeGeliked door 1 persoon
Hier is vandaag wel de matras gekeerd….
LikeGeliked door 1 persoon
Het Stationsplein is toch wel een plek van ontmoeten en recreatie. Hans
LikeLike
Het matras begint hier inmiddels kwalijk te rieken, tijd dat er weer eens iets omgekeerd wordt!
LikeGeliked door 1 persoon
Maar nu weten wij dus waar de rommel die jij van de week opgeruimd heb vandaan komt, jij hebt er “een blik opgeworpen”.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik moet toch iets doen met al die blikken die ik opruim ? 🙂
LikeLike
Ach dát is het . 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is altijd mooi, als een plein gewoon blijft zoals het bedoeld is.
LikeLike
Wat ziet goed uit deze centrum./ zo schoon. Het is mooi gezicht daar. Het was druk geweest daar. Mooie foto’s. Fijne avond.
LikeLike
De boompjes maken het daar wel mooi groen….!
LikeLike
Mooi kunstwerk voor een winkelstraat 🙂
Maar de bomenrij op de laatste foto vind ik nog leuker 🙂
LikeLike
Misschien een rare vraag, maar heeft dat Stationsplein eigenlijk ook een station?
LikeGeliked door 1 persoon
ja hoor, een heel groot gebouw met slechts twee spoorlijnen. Een beetje overdreven naar mijn gevoel.
LikeGeliked door 1 persoon
het ziet er daar niet mis uit Suske
mijn matras keren, zal iets voor vanavond zijn
LikeLike
Dat bord is in elk geval kleurrijk Suske.
Met kermissen heb ik niets meer, te veel lawaai, te hoog en te hard allemaal.
LikeLike
Vind dat bord wel vrolijk.. net naïeve kunst.
Ah.. de Sinksenfoor.. heeft ooit héél lang geduurd eerdat ik begreep dat Sinksen Pinksteren was en foor kermis haha! We zagen vanaf de grote weg dat die van Antwerpen ook al opgebouwd werd afgelopen donderdag.
LikeLike
Dat ziet er daar heel modern uit.
LikeLike
Het heeft wel iets, dat plein. Niet zomaar een stationsplein.
LikeLike
Het zijn wel de boompjes die sfeer creëren.
LikeLike
Ik mis die matrasomkeerders nog wel hoor. Nu moet ik het allemaal zelf doen.
Love As Always
dimario
LikeLike
mogge Suske
dus veel het zelfde gebleven ondanks alle verbouwingen
ik zal morgen m’n eigen matras wel keren
geniet de dag
LikeLike