Stationsplein !

Vandaag was ik weer eens op het stationsplein. Eerst ging ik om boodschappen in Asalam.

Vlakbij heb je de Ooststraat, de drukste winkelstraat van het centrum. Op de hoek van de Ooststraat met het stationsplein zag ik dit bord :

Op het stationsplein zelf was men druk bezig alles gereed te brengen voor de Sinksenkermis van volgend weekend.

De fonteinen waren druk bezig aan het spuiten. De beelden staan er ook nog. Kortom, er is niet veel veranderd op het plein sedert mijn laatste bezoek van enkele weken terug.

Nog even een laatste blik werpen op het plein en ik ben terug naar huis.

Dit was dus mijn blogpost voor vandaag. Vroeger zou nonkel Juul langskomen om de matras te keren, maar dat is tegenwoordig niet meer aan de orde.

Groetjes en fijne woensdag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to Stationsplein !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Lekker overzicht van de leefomgeving. Altijd leuk….

    Like

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Bij die moderne bedden is dat keren van een matras nog best een dingetje….Je hebt het zo in de rug…:)

    Like

  3. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    aaah, overal kermis precies, hier ook
    misschien zijn ze nog van plan sporen bij te maken want inderdaad toen ik er eens met de trein aan kwam vond ik dat gebouw ook wel groot en leeg

    Geliked door 1 persoon

  4. de matras keren, dat is idd al ff geleden dat ik dat hier nog gelezen heb
    Het stadsplein is goed vernieuwd

    Geliked door 1 persoon

  5. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Hier is vandaag wel de matras gekeerd….

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Het Stationsplein is toch wel een plek van ontmoeten en recreatie. Hans

    Like

  7. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Het matras begint hier inmiddels kwalijk te rieken, tijd dat er weer eens iets omgekeerd wordt!

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Maar nu weten wij dus waar de rommel die jij van de week opgeruimd heb vandaan komt, jij hebt er “een blik opgeworpen”.

    Geliked door 1 persoon

  9. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Dat is altijd mooi, als een plein gewoon blijft zoals het bedoeld is.

    Like

  10. Yova's avatar Yova schreef:

    Wat ziet goed uit deze centrum./ zo schoon. Het is mooi gezicht daar. Het was druk geweest daar. Mooie foto’s. Fijne avond.

    Like

  11. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    De boompjes maken het daar wel mooi groen….!

    Like

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Mooi kunstwerk voor een winkelstraat 🙂
    Maar de bomenrij op de laatste foto vind ik nog leuker 🙂

    Like

  13. Misschien een rare vraag, maar heeft dat Stationsplein eigenlijk ook een station?

    Geliked door 1 persoon

  14. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    het ziet er daar niet mis uit Suske

    mijn matras keren, zal iets voor vanavond zijn

    Like

  15. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Dat bord is in elk geval kleurrijk Suske.
    Met kermissen heb ik niets meer, te veel lawaai, te hoog en te hard allemaal.

    Like

  16. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Vind dat bord wel vrolijk.. net naïeve kunst.
    Ah.. de Sinksenfoor.. heeft ooit héél lang geduurd eerdat ik begreep dat Sinksen Pinksteren was en foor kermis haha! We zagen vanaf de grote weg dat die van Antwerpen ook al opgebouwd werd afgelopen donderdag.

    Like

  17. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Dat ziet er daar heel modern uit.

    Like

  18. ms's avatar ms schreef:

    Het heeft wel iets, dat plein. Niet zomaar een stationsplein.

    Like

  19. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Het zijn wel de boompjes die sfeer creëren.

    Like

  20. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik mis die matrasomkeerders nog wel hoor. Nu moet ik het allemaal zelf doen.

    Love As Always
    dimario

    Like

  21. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    dus veel het zelfde gebleven ondanks alle verbouwingen
    ik zal morgen m’n eigen matras wel keren

    geniet de dag

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.