Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Ik mis Vlekje nog altijd en haar mandje heb ik bewaard. Ik zie haar nog liggen op de vensterbank in dat mandje en dan keek ze ’s morgens als ik in de living kwam op alsof ze wilde zeggen ” ah ben je daar”
Vanmorgen was het hier nogal mistig. Ideaal ogenblik om enkele concepten uit te werken. Of ze ooit op het blog komen? Waarschijnlijk wel, in de -voor mij- inspiratieloze momenten.
Tijd om wat nieuwe inspiratie op te doen 😉
LikeLike
Ik mis Vlekje nog altijd en haar mandje heb ik bewaard. Ik zie haar nog liggen op de vensterbank in dat mandje en dan keek ze ’s morgens als ik in de living kwam op alsof ze wilde zeggen ” ah ben je daar”
LikeGeliked door 1 persoon
Ah, de wasmand! Die is bij ons ook geliefd bij hond en kat : )
LikeLike
Ik heb het geluk wat verhalen vooruit te hebben geschreven. Want ook voor mij is het even lastig aan de onderwerpen komen….
LikeGeliked door 1 persoon
Het is echt even kijken naar de foto aleer het kwartje valt …….. leuk 🙂
LikeLike
Take care!
LikeLike
Heerlijk toch om even te pauzeren… ben wel benieuwd naar de muziek van vandaag
Groetjes uit een zonnig Zeeland terug
LikeGeliked door 1 persoon
rustig aan kan zo’n deugd doen
LikeLike
En het is nu al lekker weer. Lange termijn prognoses laten een beeld zien van een lange droge zomer met hogere temperaturen dan normaal.
LikeGeliked door 1 persoon
Ook gelezen, dus we zullen eens buiten kunnen komen 😀
LikeLike
Altijd mooi als er iets klaar staat, dan hoef je dan in elk geval niks meer te verzinnen.
LikeGeliked door 1 persoon
Ach de onzin komt wel weer, valt er weer wat te lachen.
Annabel is een goed voorbeeld, maar je past er niet bij in het mandje met schone was. Hans
LikeLike
Ik hoor zoveel verschillende verhalen over het weer, de een zegt zomers, de ander regen. Het zal wel weer regen in de zomer zijn.
Love as Always
Dimario
LikeLike
Moet kunnen hoor, even pauze om andere dingen te doen. Ik hoop dat het wel gezellige dingen zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Het komt en gaat. Herkenbaar.
LikeLike
een zomerslaap, het is eens wat anders dan een winterslaap.
LikeLike
Kijk maar hoe alles op je paadje komt, vooral genieten van het mooie weer…!
LikeLike
Vanmorgen was het hier nogal mistig. Ideaal ogenblik om enkele concepten uit te werken. Of ze ooit op het blog komen? Waarschijnlijk wel, in de -voor mij- inspiratieloze momenten.
LikeLike
Ik hou van de zomer, dus dat komt wel goed…
LikeLike
De goesting komt wel weer.
LikeLike
ook hier een rustdag Suske
al zal ik aanstonds ff naar de schuur en de banden van m’n fietsen op spanning controleren
fijn en rustig weekend groet
LikeLike
Nu vooral genieten van de rust en stilte…en het mooie weertje 🙂
Fijn weekend
LikeGeliked door 1 persoon
Groot gelijk, Suske, dat bloggen komt vanzelf weer.
Ik ben benieuwd wat voor muziek je hier morgen door de speakers laat klinken. 🙂
LikeLike