Roeselare !

Als het enigszins mogelijk is trek ik er met de fiets op uit. Ik woon betrekkelijk dicht bij het centrum en de stationsomgeving. Dus de auto heb ik dan niet nodig. Ook neem ik dan foto’s met de telefoon. Daarvan ga ik hier enkele tonen.

Hieronder zie je hoe ze nog steeds bezig zijn om het stadhuis af te breken. Op de achtergrond merk je de sint-Michielskerk.

Hier ben ik in de stationsbuurt. Er zou vanaf april doorgang zijn voor de auto’s maar daar heb ik tot op heden nog niets van gemerkt. Het is van maandag dat ik er was, dus kan het ondertussen wel. Het zou alleen tijdens de daluren zijn dat de auto’s daar mogen rijden.

Soms rijd ik via een fietspad dat mooi langs de spoorweg loopt. Op sommige plaatsen heb ik dan goed zicht op de hoge gebouwen langs de haven. Mooi is het zicht niet bepaald, maar toch vind ik het iets hebben.

Dit was het dus voor deze aflevering “foto’s van Roeselare”. Laat maar weten of ik zoiets meer mag posten.

Groetjes en fijne dag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

26 Responses to Roeselare !

  1. rjwmstarrenburgddde96709c's avatar Robert schreef:

    Keileuk die beelden van Roeselare e.o. houdoe Robert

    Like

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    soms denk ik eraan om terug naar de stad te verhuizen maar nooit lang.
    en toch…alle verplaatsingen (of de meeste) met de fiets kunnen doen is aantrekkelijk.

    Geliked door 1 persoon

  3. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Letterlijk staat er vanaf april…dus dat kan ook in mei of juni zijn….:) Wel leuk die beelden van jouw woonomgeving. Krijg je toch een beetje een kijkje in het leven en welzijn daar…

    Geliked door 1 persoon

  4. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    dat is dus de andere kant van waar die gevels gespaard blijven
    tuurlijk, foto’s van de omgeving zijn altijd leuk om zien, dus laat maar komen, ik kijk graag ‘prentjes’ 🙂
    Maar jij kiest, t is jouw blog

    Geliked door 1 persoon

  5. klaproos's avatar klaproos schreef:

    mooi om zo Roeselare een beetje te verkennen op de fiets suske 🙂

    Like

  6. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Altijd fijn om een andere locatie te leren kennen. Lang geleden dat ik nog eens in Roeselare was!

    Like

  7. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Zo zie je na de sloop van het stadhuis de bestaande omgeving.
    Het zijn leuke foto’s, geeft een beeld van je omgeving, hou ik wel van. Hans

    Like

  8. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Altijd leuk om te kijken door de ogen van een logger. En interessant. Oud en nieuw en veranderingen.

    Like

  9. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nog een enorme puinhoop bij dat stadhuis. Het lijkt me leuk om die gebouwen langs de haven te zien vanaf de kant van de haven .

    Geliked door 1 persoon

  10. ms's avatar ms schreef:

    Versele Laga, ja die ken ik wel. Vroeger enkel kippeneten en later meer dierenvoer.

    Like

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zolang je het zelf leuk vind blijven doen 🙂

    Geliked door 1 persoon

  12. Ik zie heel graag foto’s van Roeselare. Zo’n tour door de stad is altijd interessant, ook, misschien juist, als het om niet toeristische plaatje gaat.

    Geliked door 1 persoon

  13. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    in Roeselare ben ik nooit geweest Suske
    laat je foto’s maar komen
    groeten

    Geliked door 1 persoon

  14. Sinds fietsen voor mij niet meer goed te doen is, ben ik op de auto aangewezen. Dan ontgaat je onderweg veel wat je op de fiets wel ziet. Daarom geniet ik ook wel van dit soort virtuele ritjes zoals hier bij jou.

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    J eigen woonplaats verkennen, mooi werk.

    Geliked door 1 persoon

  16. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Altijd leuk om iets van andermans woonomgeving te zien.. toch?
    En fietsen is goed voor een mens.. fietsen én wandelen.. hehe.

    Geliked door 1 persoon

  17. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Wat leuk die foto’s! Er is van alles te zien!

    Like

  18. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Met de fiets zie je meer. Ja, die foto heeft iets, vind ik ook.

    Geliked door 1 persoon

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Een stuk industrie hoort ook bij een stad, dat mag je best laten zien.

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    altijd leuk om een andere plaats zo wat te leren kennen
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  21. John's avatar John schreef:

    Ik denk dat je helemaal zelf moet bepalen wat je wel of niet post en of dat veel of weinig is 😉

    Geliked door 1 persoon

  22. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Het moet eerst slechter worden voordat het beter wordt, hoorde ik een Groninger eens zeggen. Dat zal hier ook wel zo zijn. Mag je hopen🤣

    Geliked door 1 persoon

  23. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ja hoor, kom maar op met je foto’s En dan natuurlijk met de duidelijke uitleg erbij.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.