POES !!

Deze morgen toen ik opstond en koffie zette moest ik even nadenken welke dag we ook weer waren. Woensdag dus. Het is alweer halverwege de week.

Tijd om weer eens niet al te ernstig bezig te zijn alhier. Op vele sociale netwerken is met druk bezig. Met wat ? Vooral met zichzelf zoals je op dit filmpje kan zien.

Je moet er maar aan denken.

Nu vlug de katten voeren vooraleer ze in staking gaan.

Groetjes en fijne dag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 Responses to POES !!

  1. John's avatar John schreef:

    Complete waanzin waar mensen mee bezig zijn op social media. Ik zit iig niet op tik tok.

    Geliked door 1 persoon

  2. klaproos's avatar klaproos schreef:

    ik zie het al tik tok, écht niks voor mij 🙂

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    tik tok; ik heb er dat eens dagje op gehad, omdat mijn collega’s daarover bezig waren,
    maar ik heb het er vlug afgegooid, het is allemaal zo gemaakt
    -€en @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  4. די מריו's avatar די מריו schreef:

    En dat hoort bij het volwassen worden. 😉

    Love as always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  5. ms's avatar ms schreef:

    Ach ja, ik heb er geen nood aan, maar ik vind wel dat het beter is om doen dan kniezen. De ene beleeft plezier aan het maken, een ander met het kijken. Zolang ze er niemand kwaad mee berokkenen …

    Geliked door 1 persoon

  6. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik krijg de link niet meteen open, maar ik las hier wel de reacties en daar kan ik ongeveer wel iets uit opmaken.

    Geliked door 1 persoon

  7. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

    Geliked door 1 persoon

  8. Karel's avatar Karel schreef:

    🤣
    ik doe het wel zonder tiktok 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Haha een oudje, op een makkelijker manier.

    Geliked door 1 persoon

  10. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een mooie poes..

    maar meer wil ik daarover niet kwijt

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  11. fotoblog's avatar fotoblog schreef:

    een mooie poes..maar meer wil ik er niet over kwijt

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  12. Sjoerd's avatar bvision schreef:

    Die poes toch…

    Geliked door 1 persoon

  13. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Maar toch, heerlijke ongein, best leuk gedaan.

    Geliked door 1 persoon

  14. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Ach je kunt je maar ergens mee bezig houden… !

    Geliked door 1 persoon

  15. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Oei oei, de wereld is om zeep!

    Geliked door 1 persoon

  16. Waar heb ik nou naar zitten kijken?! De wereld is altijd toch nog weer wonderbaarlijker dan je denkt.

    Geliked door 1 persoon

  17. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Weet wel dat je mij niet op tiktok zal gaan vinden 😉

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.