
Toen de marktkramers dinsdagmiddag aan het opkramen waren ging ik naar mijn fiets die vlak aan het stadhuis gestald stond om er mee naar huis te fietsen. Twee jongelui waren druk bezig één of ander kunstwerk te plaatsen. Ik stond stil en keek er naar. Ze hadden geen plakaat bij waarop staat wat of wie dit te betekenen heeft. Ik ben zaterdag opnieuw in de buurt en zal nog eens rondneuzen.
Wat betreft corona en shopping-gids zijn : de overheid hier heeft beslist om de teugels strakker aan te spannen. We gaan duidelijk niet de goede richting uit. Dat belooft.
Groetjes.
🙂

Je kan er alles van zeggen. Maar het staat beslist stevig op een voetstuk.
LikeGeliked door 1 persoon
Als ik niet zie wat het voorstelt is het al snel van weinig interesse voor me. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Van mij mogen de teugels ook weer strakker…🙋
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is het hoofd van een meneer met een hete aardappel in zijn mond. … Hier gaat het ook niet goed en mensen trekken zich er niets van aan.
Love As Always
di mario
LikeGeliked door 1 persoon
Het is een dinges, dat zie ik direct. Heel zeldzaam!
Hier houden nog maar weinig mensen zich aan de corona adviezen, dan is het ook niet raar dat er meer besmettingen zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Doet me denken aan een oester die zijn parel niet af wil staan 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Het kunstwerk doet me een beetje denken aan een oor, misschien het oor dat de kunstenaar de gemeente aangenaaid heeft! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
een wereldbol.. dat lijkt me duidelijk
maar het geheel?
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
k zie er een vorm van een half oor in voor de wereld. En de wereld is de bol beneden. waarschijnlijk dat de wereld met een half oor luistert of zoiets.
LikeGeliked door 1 persoon
Ha een gekleurde pacman 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Mocht ik dit kunstwerk hebben gemaakt, ze moesten er ook mijn naam niet op zetten 🙂 !
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie vorm, mooie kleuren, ik hou daar wel van.
LikeGeliked door 1 persoon
wel een kleurrijk object suske,
hmm tja, mensen zijn niet slim bezig hé…. zó jammer voor de welwillende..
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi. Kleur, vorm, wat het ook is. Een globe?
LikeGeliked door 1 persoon
Het is een mooi kunstwerk. Het spreekt aan.
LikeGeliked door 1 persoon
Geen idee wat het moet voorstellen, maar dat is vaak zo bij kunst hè?
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie kunst, het heeft wel wat…!
Ja, als de regels versoepelt worden zie je overal, ook hier, verslechtering.
De teugels moeten strak blijven…!
LikeGeliked door 1 persoon
Kunst begrijpen is een kunst!
Tja het gaat weer de slechte kant uit, ik hoop dat het tij zal keren!?
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi werk maar wat een lelijke sokkel.
LikeGeliked door 1 persoon
ik zie een grote neus met er onder een gekrulde tong
ja het gaat zeker niet de goede kant op met dat virus 😦
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vind het wel wat hebben. Ik zie er een moeder in die haar kind teder vasthoudt!
LikeGeliked door 1 persoon
ik ben ook benieuwd; maar ik zie het hier wel verschijnen :o)
*Een @->– voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik denk ook dat het nodig is om de teugels te verstrakken aangezien sommige mensen geen aandacht meer hebben voor het virus terwijl het volop weer toeslaat.
LikeGeliked door 1 persoon
Het is voor mij ook niet duidelijk wat het is maar dat heb ik wel met meer kunst. Hier gaat het ook weer slechter maar vooralsnog vindt de overheid dat het allemaal wel meevalt.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat of hoe met dat kunstwerk weet ik niet. Ik vind het wel mooi. Ik heb geen bezwaar tegen het aanscherpen van de regels. Het is voor je eigen gezondheid.
LikeGeliked door 1 persoon