Zo ook een jonge man die ik al een tijdje ken via de Muizen. Hier zie je hoe men druk bezig is met de afbraakwerken en opruimingswerken. Of is opruimen niet bepaald de juiste woordkeuze in dit geval ? De persoon in kwestie komt niet in beeld, maar maakt de opnames.
Tegenwoordig heb je van die programma’s op televisie waarin je ziet hoe eigenaars, vrienden of vaklui een interieur aanpakken. Ook op Tik Tok kan je zien hoe mensen de handen uit de mouwen steken om achteraf iets moois te bewonen.
Hoe het afgelopen is weet ik niet en ergens vraag ik me af of ik het wel wil weten.
Groetjes.
🙂

Als de profi’s bezig zijn maak ik af en toe een paar plaatjes voor het familie-album. Maar verder? Als ik niet hoef te klussen, doe ik het echt niet vrijwillig…:)
LikeGeliked door 1 persoon
Sommige dingen kun je beter niet weten.😉
Fijn weekend voor jou.🙋
LikeGeliked door 1 persoon
Snel gewerkt. Einde, een surprise!
LikeGeliked door 1 persoon
Help ……… mijn man is klusser 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Oops… 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
ik denk niet dat ik wil weten Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Wellicht lucht het op? Eens goed gooien met rommel?
LikeGeliked door 1 persoon
In het kader van”het moet eenrt een grote rommel worden eer je er iets van kunt maken”
LikeGeliked door 1 persoon
Echte werkmensen dragen Hugo Boss 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ze hadden daar beneden beter een container gezet om het afval gelijk af te voeren. Nu moeten ze het nog een keer vastpakken en dubbel werk is lame 😆
LikeGeliked door 1 persoon
Ge moet maar koerazjie hebben … om dat te filmen.
LikeGeliked door 1 persoon
Levende sloophamer!
LikeGeliked door 1 persoon
eerst naar onder gooien en dan naar de container brengen toch? :o)
*Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->– voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Tja, alles komt van boven, zegt men dan.
Fijn weekend…!
LikeGeliked door 1 persoon
Sommige dingen moet je gewoon niet willen weten.
Love As always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Haha, net of ik mij zoon zie.
Gewoon een sterkere vent die weet van aanpakken. Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Lol. Ik zou me ook afvragen of ik wilde weten hoe het afloopt. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
ben benieuwd of het er beter en of mooie op wordt 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Gaat in ieder geval lekker vlug. 😂
LikeGeliked door 1 persoon