
Begin januari 2020 werd afscheid genomen van Frituur Sterrebos ofte Eethuis ‘tHoekske zoals het korte tijd heette. De uitbaters trokken de deuren achter zich definitief dicht.
Enkele maandan later zag ik dat er reeds veranderingen gedaan werden zowel buiten als binnen. Jammer genoeg zou Corona roet in het eten gooien. Niet letterlijk natuurlijk maar toch heikel. Oorspronkelijk waren de nieuwe uitbaters van plan om in maart de zaak te openen maar het werd uiteindelijk juli.

Zaterdag zagen Eva en ik het zitten om even langs te gaan in deze nieuwe zaak. Verschil met de vorige zaak is dat er naast de traditionele “patat met” er ook Vietnamees voedsel te verkrijgen is. De vrouw is namelijk uit dat land afkomstig.
De nieuwe uitbaters waren vriendelijk en vroegen langs de neus wes of wij voorheen ook klant waren. Dat waren we dus.
Nu afwachten hoe het verder gaat.
Groetjes.
🙂

Hopelijk wordt het een goed draaiende zaak. Alle begin is moeilijk en zeker in coronatijden!
LikeGeliked door 1 persoon
Een friet Chinees, ze duiken overal op.
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk. Ook hier in Brabant veel cafetarias overgenomen door mensen met andere culturele achtergrond. En het eten is…yammie.😊🙋
LikeGeliked door 1 persoon
En was het lekker? Op zich wel leuk dat er wat meer te krijgen is, en fijn dat ze aardig zijn!
LikeGeliked door 1 persoon
Ziet er lekker uit!
LikeGeliked door 1 persoon
Het coronavirus heeft veel roet in het eten bij veel onder nemers gegooid.
Dapper dat men in deze tijd de zaak hebben over genomen,
soms zondig ook wel om dit te eten. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker was die vast wel 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Het eten ziet er goed uit. Lekker, een loempia, helemaal wanneer deze zelfgemaakt is.
LikeGeliked door 1 persoon
Nee, hier krijg ik geen trek van. Ook niet als ik zin heb om te eten.
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker! In Ovezande (2 dorpen van hier) hebben we een chinees./frituur. Daar kun je dus ook chinees eten naast de friet krijgen. En ijs.
LikeGeliked door 1 persoon
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm het water loopt me in de mond suske 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Maakt niet uit wie de uitbaters zijn of worden. Als het maar lekker is en
dit zag er al heel smakelijk uit.
LikeGeliked door 1 persoon
Jamjam, dat ziet er smakelijk uit!
Gecombineerd met Vietnamese gerechten, een aanwinst.
LikeGeliked door 1 persoon
Roet in het eten is smerig, daar moeten ze niet aan beginnen! De snackbar hier heeft een Chinese eigenaar, je kan er zowel oudhollandse vette hap halen als chinese zooi. Voor de familie haal ik dan patat en frikandellen en voor mezelf combinatiegerecht C (babi pangang, foe yong hai en satestokjes) met nasi. Heel smakelijk!
Nb altijd oppassen met het woord heikel, als je de h vergeet staat er iets heel anders!
LikeGeliked door 1 persoon
wellicht geen slechte combinatie Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Het ziet er goed gefrituurd uit in ieder geval, maar over hoe het smaakte kun jij alleen uitsluitsel geven.
LikeGeliked door 1 persoon
Jammer dat je blogs niet kunt proeven. Het was idd lekker. Ze zien ons daar nog terug.
LikeLike
Nou ik heb net gegeten dus proeven hoeft niet 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd even wennen met een andere eigenaar, maar als het eten goed is, zal het ook weer snel gewoon zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Die combinatie met oosters lekkers kan niet slecht zijn!
LikeGeliked door 1 persoon
Waar is dat ergens Francky ?
LikeGeliked door 1 persoon
Blommestraat Rumbeke. Hoek Blommestraat – Groene herderstraat.
LikeLike
Nou.. als ze een zelfgemaakte loempia heeft, dan is het vast smullen.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Dat ziet er niet verkeerd uit, ik lust graag Vietnamese loempia’s.
LikeGeliked door 1 persoon
Friet met een loempia! Dat is best lekker. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
daar is niks mis mee Suske
een lekkere loempia 😋
nu verder afwachten of ze ook berucht worden 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Een lekkere Loempia is nooit weg.
LikeGeliked door 1 persoon
Meer en meer zie je dat Oosters mensen deze frietzaken openen. Ik merk dat ook waar ik woon. En zoals je schrijft een friet met kan je ook oosterse gerechten verkrijgen alle bij ons dan.
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon
Dat begin je steeds meer te zien.
LikeGeliked door 2 people