
Zaterdag was een heel mooie dag. Een deugddoend zonnetje en al even deugddoende temperatuur. Jammer dat het volgende week minder zal zijn maar volgens buurman Ronny zou het vanaf woensdag terug mooi lenteweer worden.
In de voormiddag onder andere enkele kleine boodschappen voor de Muizen gedaan en afgeleverd. De vrees voor verklikking zit er nog steeds bij haar diep in. Dan vraag ik mij af hoe de meerderheid van de bevolking uit dit corona-tijdperk zal komen.
Deze namiddag videochat met Eva die nog wat spullen wou. Zo kon ze makkelijk aantonen wat ze wou. Ingepakt en er mee naar het ziekenhuis geweest.
Rest mij nog jullie een fijne pasen te wensen, ook al is het geen feestdag zoals we de vorige jaren gewoon zijn geweest.
Geniet van de paaseitjes, daarom niet zoals op de tekening hierboven. LOL !
Groetjes.
🙂

Toptekening.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een grappige schildering/tekening : )
LikeLike
Ook ik wens je het fraaiste voor Pasen denkbaar. Ook al ben ik dan later dan anders. Er moet af en toe geklust worden hier en dan laat het volgen van de blogs even wat te wensen over. De boodschappen doen ook wij voor o.a. familie die niet naar buiten kan/mag. Gelukkig is Nederland niet volledig op slot. Dat scheelt dan wel weer…Stay Safe!!
LikeGeliked door 1 persoon
Prettige paasdagen
LikeGeliked door 1 persoon
Dat was ik hierboven
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, de temperatuur gaat weer terug naar normaal. We hebben wel weer even geluk gehad.
Videobellen is echt wel handig. Dat ze dat nooit gemist hebben in 1980 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
ik ga niemand achterna lopen om te schilderen :o)
Je hebt weer goed voor je dochter gezorgd en voor de muizen, maar pas idd maar op
Vrolijk Pasen en hier is een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Haha deze plaatje is zeker leuk om te zien. Voor jullie allemaal fijne paasdagen gewenst.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie paasdagen voor jullie Suske…!
LikeGeliked door 1 persoon
Woehaha! Dat plaatje…doet mij denken aan een experiment met bodypaint. Waarover ik hoorde van ‘een vriend’. Uiteraard want zo gaat dat. Fijne Pasen, Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig is de vingerverf hier net op. 🙂
Voor jullie ook goeie paasdagen, Suske. Eerste Paasdag maar lekker van de zon genieten, Tweede Paasdag wordt een echte binnendag. Maar er gloort inderdaad hoop voor warmer weer vanaf woensdag of donderdag.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat fijn dat er videochat bestaat in deze tijd gebruiken wij het ook om de kleinkinderen te zien. Er zijn nog andere manieren om gekleurde eieren te krijgen 😉
Fijn Paasweekend
LikeGeliked door 1 persoon
Die tekening past wel weer mooi bij je. Geniet jij ook van de feestdagen, ookal zijn ze anders dan anders.
Love As Always
di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Het was zeker een mooie dag, zag veel mensen rond lopen en fietsen.
Ach uitkijken is twee voor sommige.
Wens je ook een goed Paasweekend. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Het was een heerlijke dag vandaag, vooral vanmiddag was het lekker zonnig.
LikeGeliked door 1 persoon
Voor jou ook fijne dagen gewenst hoor Suske.
LikeGeliked door 1 persoon
Haha, negen maanden later weten we het…
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet van het mooie weer!
LikeGeliked door 1 persoon
Idyllisch plaatje. Zo vrolijk.
LikeGeliked door 1 persoon
mooi dat je ff met Eva kon praten en wat spullen brengen
nu jij rent maar fijn in je tuintje , ik begin er niet aan 🙂
fijne paasdagen
LikeGeliked door 1 persoon
Fijne Pasen voor jullie ook !
LikeGeliked door 1 persoon
Goed voor een grote grijns dat plaatje, de man heeft natuurlijk geen gevoel voor kunst;-)
Fijn dat je weer even contact met Eva kon hebben, ook daar geldt, voorlopig maar het beste van maken.
LikeGeliked door 1 persoon
Voor jou ook Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Ook een fijne Pasen, Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Hetzelfde voor jullie Suske, ook voor Eva.
Eieren verven doe ik niet meer. ☻
LikeGeliked door 1 persoon
😁 Ik begin er niet aan.
Ook voor jullie een fijn paasweekend. Het beste voor Eva.
LikeGeliked door 1 persoon
Voor jou hetzelfde, Franky!
LikeGeliked door 1 persoon