
Een foto van de Meensesteenweg alhier. Een lange straat die – zoals de naam het zegt – de verbindingsweg is tussen Roeselare en Menen. In andere tijden staan ze hier aan te schuiven om de rotonde. Nu is er geen kat op baan. Indrukwekken dat ik praktisch met mijn ogen dicht de straat al fietsen kan dwarsen.
Toen moest ik aan volgende tekst denken :
This town (town) is coming like a ghost town
All the clubs have been closed down
This place (town) is coming like a ghost town
Bands won’t play no more
Too much fighting on the dance floor
Hopelijk wordt het hier ook geen spookstad.
Groetjes.
🙂

Het is hier niet zo rustig, mensen gaan toch wandelen, fietsen, auto of motor rijden. Het is wel iets rustiger dan normaal .
LikeLike
Het lijkt wel voetbal zo leeg.
LikeGeliked door 1 persoon
Nee dat wordt het niet….. dat is het al toch? !
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, ’t is stil op straat.
LikeGeliked door 1 persoon
Bij ons kan je toch ook spreken van een spookstad.
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon
Hier neemt het verkeer juist wat toe, na twee weken volledige stilte. Het aantal hangjongeren in het stadje verderop ook. Volgens de tamtam. Zojuist hoorde ik een groep motorrijders wat extra gas geven, gierend optrekken. Ja, dat geluid draagt ver.
LikeGeliked door 1 persoon
Die kleine sluipmoordenaar heeft heel wat op zijn geweten.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een mooie foto heb je ervan gemaakt. Het doet inderdaad heel verlaten aan!
LikeGeliked door 1 persoon
Zelfs hier rijdt meer verkeer. Maar het is goed dat er wat minder wagens rijden.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier, op de invalsweg van Knokke naar Brugge, hetzelfde tafereel.
Je foto in zwart-wit accentueert nog beter het surreële… Knap!
LikeGeliked door 1 persoon
Rustig is het zeker, gelukkig maar…!!
LikeGeliked door 1 persoon
hier vindt ik eigenlijk dat er nog veel auto’s rijden, het valt me op, minder dan anders maar nog te veel
-Een @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is wel heel leeg 🙂
Alle ruimte om je kind fietsen te leren op de openbare weg 😉
LikeGeliked door 1 persoon
De hele wereld is gewoon een spookbeeld deze dagen…
LikeGeliked door 1 persoon
Passende tekst voor deze weg..
Toch zien we in de woonwijk de laatste dagen meer mensen.Wandelaars die de benen willen strekken.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, hier net zo, het is zo rustig, niet normaal.
LikeGeliked door 1 persoon
Zo een foto nam ook iemand van de drukke weg tussen Sint-Truiden en Hasselt. Hoe dikwijls wij er al over reden maar nooit dachten hem op deze wijze leeg te zien:
https://www.hln.be/in-de-buurt/sint-truiden/wanneer-een-beeld-meer-dan-duizend-woorden-zegt-dit-zou-wel-eens-een-iconische-foto-kunnen-worden~a7675700/
LikeGeliked door 1 persoon
Van welk liedje (?) is die tekst Suske?
LikeGeliked door 1 persoon
LikeGeliked door 1 persoon
Dank je wel!
LikeGeliked door 1 persoon
De tekst is wel toepasselijk, veel plekken zijn uitgestorven, toch wel de indruk dat het een spookstad is. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Oei die weg daar komt geen einde aan. Is de hemel aan het einde?
Geen wonder dat het er doodstil is.
LikeGeliked door 1 persoon
ja het zijn spooksteden rondom ons 😦
voor het beter wordt zal het nog erger worden , zo zegt het spreekwoord
LikeGeliked door 1 persoon
Dat beeld hebben we zelden gezien vooral richting rond punt !
LikeGeliked door 1 persoon