Spookstad !

Een foto van de Meensesteenweg alhier. Een lange straat die – zoals de naam het zegt – de verbindingsweg is tussen Roeselare en Menen. In andere tijden staan ze hier aan te schuiven om de rotonde. Nu is er geen kat op baan. Indrukwekken dat ik praktisch met mijn ogen dicht de straat al fietsen kan dwarsen.

Toen moest ik aan volgende tekst denken :

This town (town) is coming like a ghost town
All the clubs have been closed down
This place (town) is coming like a ghost town
Bands won’t play no more
Too much fighting on the dance floor

Hopelijk wordt het hier ook geen spookstad.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , , , . Maak de permalink favoriet.

24 Responses to Spookstad !

  1. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Het is hier niet zo rustig, mensen gaan toch wandelen, fietsen, auto of motor rijden. Het is wel iets rustiger dan normaal .

    Like

  2. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    Het lijkt wel voetbal zo leeg.

    Geliked door 1 persoon

  3. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nee dat wordt het niet….. dat is het al toch? !

    Geliked door 1 persoon

  4. Ja, ’t is stil op straat.

    Geliked door 1 persoon

  5. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Bij ons kan je toch ook spreken van een spookstad.

    Aum Shanthi

    Geliked door 1 persoon

  6. marieclaire's avatar Marry schreef:

    Hier neemt het verkeer juist wat toe, na twee weken volledige stilte. Het aantal hangjongeren in het stadje verderop ook. Volgens de tamtam. Zojuist hoorde ik een groep motorrijders wat extra gas geven, gierend optrekken. Ja, dat geluid draagt ver.

    Geliked door 1 persoon

  7. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die kleine sluipmoordenaar heeft heel wat op zijn geweten.

    Geliked door 1 persoon

  8. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Wat een mooie foto heb je ervan gemaakt. Het doet inderdaad heel verlaten aan!

    Geliked door 1 persoon

  9. John's avatar John schreef:

    Zelfs hier rijdt meer verkeer. Maar het is goed dat er wat minder wagens rijden.

    Geliked door 1 persoon

  10. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Hier, op de invalsweg van Knokke naar Brugge, hetzelfde tafereel.
    Je foto in zwart-wit accentueert nog beter het surreële… Knap!

    Geliked door 1 persoon

  11. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Rustig is het zeker, gelukkig maar…!!

    Geliked door 1 persoon

  12. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    hier vindt ik eigenlijk dat er nog veel auto’s rijden, het valt me op, minder dan anders maar nog te veel
    -Een @->- voor jou

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat is wel heel leeg 🙂
    Alle ruimte om je kind fietsen te leren op de openbare weg 😉

    Geliked door 1 persoon

  14. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    De hele wereld is gewoon een spookbeeld deze dagen…

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Passende tekst voor deze weg..
    Toch zien we in de woonwijk de laatste dagen meer mensen.Wandelaars die de benen willen strekken.

    Geliked door 1 persoon

  16. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, hier net zo, het is zo rustig, niet normaal.

    Geliked door 1 persoon

  17. ms's avatar ms schreef:

    Zo een foto nam ook iemand van de drukke weg tussen Sint-Truiden en Hasselt. Hoe dikwijls wij er al over reden maar nooit dachten hem op deze wijze leeg te zien:
    https://www.hln.be/in-de-buurt/sint-truiden/wanneer-een-beeld-meer-dan-duizend-woorden-zegt-dit-zou-wel-eens-een-iconische-foto-kunnen-worden~a7675700/

    Geliked door 1 persoon

  18. Van welk liedje (?) is die tekst Suske?

    Geliked door 1 persoon

  19. logbankje's avatar logbankje schreef:

    De tekst is wel toepasselijk, veel plekken zijn uitgestorven, toch wel de indruk dat het een spookstad is. Hans

    Geliked door 1 persoon

  20. leegschrift's avatar leegschrift schreef:

    Oei die weg daar komt geen einde aan. Is de hemel aan het einde?
    Geen wonder dat het er doodstil is.

    Geliked door 1 persoon

  21. Karel's avatar Karel schreef:

    ja het zijn spooksteden rondom ons 😦
    voor het beter wordt zal het nog erger worden , zo zegt het spreekwoord

    Geliked door 1 persoon

  22. Inge David's avatar Inge David schreef:

    Dat beeld hebben we zelden gezien vooral richting rond punt !

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.