LEZEN IN DE ZON MET ANNABEL.

Gewoon een foto van deze namiddag.
Greet wil de Humo lezen maar Annabel denkt daar duidelijk anders over.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , . Maak de permalink favoriet.

23 Responses to LEZEN IN DE ZON MET ANNABEL.

  1. Henk Jonkvorst's avatar Henk Jonkvorst schreef:

    Heerlijk in het zonnetje .. dat is genieten voor twee 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    Je moet ook een dummie exemplaar neerleggen! Dan lees je de ene en dan heeft de kat ook wat.

    Geliked door 1 persoon

  3. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dan maar gewoon lekker van het zonneke genieten 🙂

    Geliked door 1 persoon

  4. marieclaire's avatar Marry schreef:

    Die katten zijn ook allemaal hetzelfde.

    Geliked door 1 persoon

  5. Yova's avatar Skyblog schreef:

    Je poes wilde gewoon aandacht. Echt lieverd om te zien. Leuke foto. Het word weekend goed weer. Lekker weer. Alleen heb ik niks aan. Wij gaan lekker verven op de balkon. Moet wel aangenaam weer zijn.

    Geliked door 1 persoon

  6. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Heerlijk hoor Suske, het nóg mooiere weer is in aantocht!

    Geliked door 1 persoon

  7. perdebytjie's avatar perdebytjie schreef:

    Annabel weet hoe om aandag te kry!

    Geliked door 1 persoon

  8. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Durf er maar eens aan te komen je moet stil zitten.

    Aum Shanthi

    Geliked door 1 persoon

  9. Inge David's avatar Inge David schreef:

    Dat is genieten !
    Komt nog mooier weer in zicht voor zondag !

    Geliked door 1 persoon

  10. John's avatar John schreef:

    Er zal niets interessants in hebben gestaan anders was de kat er wel vanaf gegaan 🙂 Katten zijn toch echt eigenwijze beesten soms. Leuke foto. Vandaag weer zonnig dus een herkansing.

    Geliked door 1 persoon

  11. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Tja katten willen blijkbaar altijd iets anders…. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  12. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    uw handen niet op dat boekje, maar ze dienen om mij te aaien :o)
    hier zit ook zo’n kat
    -Een @->- voor jou

    Geliked door 1 persoon

  13. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    ja, lekker genieten van de zon!

    Geliked door 1 persoon

  14. Dat is een heel herkenbaar beeld. Onze katten zochten vaak mijn krant op. 😉

    Geliked door 1 persoon

  15. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Samen genieten, Annabel zet haar vacht helemaal open. Hans

    Geliked door 1 persoon

  16. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Zo kattig zijn ze wel… 😉

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  17. Karel's avatar Karel schreef:

    die wil alle aandacht 🙂

    Like

  18. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Katten hebben ook rechten! Bovendien ligt een Humo beter dan een Autoweek of een Libelle, of een oude krant. Die Annabel is zo gek nog niet!

    Geliked door 1 persoon

  19. Annabel denkt: die Humo, die komt morgen wel. Kijk eerst maar gewoon eens naar mij. (Maar ja, dat dacht ze gisteren ook en zal ze morgen ook denken. Katten…) 🙂

    Geliked door 1 persoon

  20. ms's avatar ms schreef:

    Zij willen de aandacht niet delen met een boek. En ze gebruiken daar drastische middelen voor..

    Geliked door 1 persoon

  21. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Typisch kat…

    Geliked door 1 persoon

  22. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Lekker warm voor hun buikje En interessant voor hun verstandje. 😀

    Geliked door 1 persoon

  23. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Grappig. Hier gaan de katten ook altijd op een boek, een blad papier, een ipad of smartphone liggen. Vreemd is dat.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.