
Vandaag vrijdag, de tweede werkdag voor mij deze week. Ik heb de late shift nl. van 11 tot 19 u. Dan maar een vroege blogronde.
Maandag is iedereen terug en kunnen we beginnen met de voorbereidingen van het volgende weekend. Daarover vertel ik later meer.
Tussendoor ook wat voorbereidingen treffen voor dit weekend. Dan trekt Eva er op uit. Als alles meezit voor haar tenminste. Ook daarover – hopelijk – meer op deze blog.
En de fonteinen aan het station blijven droog. Nog niet genoeg regen gevallen om het verbod op te heffen. Afgelopen nacht heeft het wel goed geregend. Nu straalt de zon.
Groetjes.
🙂

Goede morgen Suske en een fijn weekend gewenst.
Eerst even een vraagje: waarom staat de link naar deze pagina niet meer op je Google+?
En tja, er mag dan al weer gesproeid worden en de auto gewassen maar het is waarschijnlijk nog iets te vroeg om ook de fonteinen weer te laten werken.
Maar de beelden zijn op zichzelf ook de moeite waard!
OT: hopelijk lukt het voor Eva!
LikeGeliked door 1 persoon
Inmiddels is het w-end dus al aangebroken
Veel succes voor Eva
LikeGeliked door 1 persoon
zijn deze beelden terug geplaatst ?
regen is overal nog zeer nodig
fijne avond groet
LikeGeliked door 1 persoon
Er is hier ook het nodige engelenwater naar beneden komen vallen. Later werd het weer droog zonnig en warm.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie blote kunst. Hartelijke groet voor dochter.
LikeGeliked door 1 persoon
Het beste met het werk en het beste voor je dochter.
LikeGeliked door 1 persoon
Er moet nog heel veel vallen eer het goed gaat helaas.
LikeGeliked door 1 persoon
Heel veel sterkte met het werk, denk maar aan de leuke dingen (zegt men) maar werken is nog niet zo verkeerd als tijdsbesteding.
Heel veel plezier aan Eva gewenst, ze verdiend het.
En de beelden, ik vind ze schoon. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Prachtige beelden die natuurlijk de kleding uitgetrokken hebben wegens de hitte;-)
Hoop dat het goed voor Eva
LikeGeliked door 1 persoon
Nog een paar uurtjes en dan mag jouw weekend ook beginnen.
Geniet ervan….!!
LikeGeliked door 1 persoon
Gelig fotokleurtje heb ik de indruk.
LikeGeliked door 1 persoon
Ek hou van die beelde.
LikeGeliked door 1 persoon
Hopelijk gaat alles goed met Eva. Heeft Eva eigen blog? Bij ons is mooi weer geworden. Mooie foto van deze kunst. Alvast fijn weekend.
LikeGeliked door 1 persoon
En de beelden kan het geen zier schelen wat voorbijgangers denken.
😂
LikeGeliked door 1 persoon
hopelijk verloot alles goed met Eva.. Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Hier regent het 😉
Maar de rest van de dag zou droog blijven…fingers crossed
LikeGeliked door 1 persoon
Goed dat Eva er op uit gaat. Hopelijk wel met enige begeleiding. Die beelden zijn trouwens erg fraai…Zolang het nog mag en niemand daar aanstoot aan neemt. Bloot is tegenwoordig een heftig dingetje…
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk beeld.
Ik ben benieuwd wat je over Eva gaat schrijven.
Regenachtige groet,
LikeGeliked door 1 persoon
De beelden laten zien dat het bij jullie nog volop zomert. Nog maar even rustig aan met waterverbruik
LikeGeliked door 1 persoon
Duimen voor Eva!
Droogte alom, de regen helpt voornamelijk het onkruid. :-/. en de beelden wachten nog steeds op hun bad, ze zullen onderhand wel rieken. ☻
LikeGeliked door 1 persoon