Ket !

https://flic.kr/p/2a3E67b

Vandaag woensdag was het dus feest in de kerk : Maria die ten hemel opgenomen wordt. Niet dat ik daar wakker van lig, maar een extra vrije dag is altijd meegenomen.

Deze namiddag waren de kleintjes massaal aanwezig op de Grote Markt. Ketnet was er met een grote show. Eerst zou Doortje ook gaan, maar tenslotte vond ze het te druk en koos ze voor een bioscoopbezoekje. Eva wou dit spectatel wel eens van dichtbij zien. Achteraf was ze van plan wat te shoppen, maar was vergeten dat de meeste winkels op deze hoogdag gesloten zijn. Shoppen zal dus voor een andere keer zijn.

Na het bioscoopbezoek koos Doortje voor een bezoek aan MacDonalds. Ligt het aan mijn smaakpapillen, mijn leeftijd of het eten zelf, maar echt smaken deed het me niet. Doortje en haar ma dachten daar anders over.  Ik houd het bij mijn leeftijd.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Ket !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Eens per jaar, tijdens een van onze zwerftochten door Amsterdam, maken we gebruik van de Mac. En eten er wat. En telkens vinden we de smaak toch wat vlak en hebben we een uurtje later alweer trek. Voedingswaarde dus laag. Maar lekkere thee….dat wel.

    Geliked door 1 persoon

  2. logbankje's avatar logbankje schreef:

    ot, nee ga niet stoppen hoor, had gewoon een dipje en van me afschrijven helpt.

    Geliked door 1 persoon

  3. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nee hoor, dat ligt niet aan jou, de grote M valt wat mij betreft niet in de categorie “voedsel”, echt niet te eten.

    Geliked door 1 persoon

  4. Trudy's avatar Trudy schreef:

    Was het niet zo dat je het heel lang kon bewaren? Dat zegt al genoeg.

    Geliked door 1 persoon

  5. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Mij maak je er ook niet blij mee…zelfs met de kleinkinderen is het daar niks 😉

    Geliked door 1 persoon

  6. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    Nee hoor het smaakt allemaal naar het karton waarin het komt. Alleen de ijsjes zijn lekker.

    Geliked door 1 persoon

  7. perdebytjie's avatar perdebytjie schreef:

    Ek hou ook nie van gemorskos nie…mens weet nooit wat daarin is nie.

    Geliked door 1 persoon

  8. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Tja, het was niet alleen een vrije dag voor jou maar ook voor de winkelbedieners hé.
    Geen Mac Donalds in mijn lijf, ik denk er net hetzelfde als jij over!

    Geliked door 1 persoon

  9. willy's avatar willy schreef:

    mijn ding is het ook niet Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  10. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Het is geen eten van een 3 sterren restaurant, maar voor een keer is het wel te pruimen hoor.

    Geliked door 1 persoon

  11. Harme van Kamp's avatar Harme van Kamp schreef:

    Ik houd het bij MacDonald, ligt dus niet aan jou.

    Geliked door 1 persoon

  12. John's avatar John schreef:

    Het eten wat je daar koopt is geen eten. Veel geld voor pulpfood als je het mij vraagt. Er zit werkelijk niets in.

    Geliked door 1 persoon

  13. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik ben nooit kapot geweest van McDonalds, kleffe broodjes met een waterige Hamburger zijn aan mij niet besteed.

    Geliked door 1 persoon

  14. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    voor ne keer vindt ik dat niet slecht, maar wat je zelf maakt en vers is, smaakt natuurlijk veel beter
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  15. Yova's avatar Yova schreef:

    Wij hebben ook keertje gedaan bij burger King. Alleen hamburger gegeten.Dat is tijdje geleden weer dat wij gedaan hebben. Je heb heerlijk dagje gehad. Leuke foto.

    Geliked door 1 persoon

  16. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Ook niet aan mij besteed… 🙂

    Geliked door 1 persoon

  17. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Ik heb blijkbaar dezelfde smaakpapillen…..

    Geliked door 1 persoon

  18. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Patat smaakt me overal en op elk tijdstip. Kroketten zijn meestal ook goed genoeg.
    De rest eet ik liever uit eigen keuken, inderdaad, met het ouder worden. ☻

    Geliked door 1 persoon

  19. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    shoppen en die burger tenten zijn aan mij niet besteed 🙂
    maar ik wed dat jullie een fijne dag hadden
    slaap wel groet

    Geliked door 1 persoon

  20. Ik doe het wel eens samen met de kleinzoons. Dan eet ik er een slaatje want die hamburgers en dat zakje friet is niet aan mij besteed. En voor wat je krijgt vind ik het duur betaald!

    Geliked door 1 persoon

  21. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Denk dat Maria ook niet mee kan komen in onze snelle tijd en fast food.
    Belangrijk is dat je samen hebt genoten. Hans

    Geliked door 1 persoon

  22. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wij reden naar Brugge voor een dagje shoppen… het heeft niet lang geduurd… 😉

    Geliked door 1 persoon

  23. ms's avatar ms schreef:

    Je niet te snel oud voelen en misschien Burger King eens proberen…

    😉

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.