Uit mijn platencollectie : Ian Dury !

https://flic.kr/p/24PpVuV

Zoals je nu misschien weet heb ik een dubbele verzamel CD met punk en new wave van eind jaren 1970. Eén track daarvan wil ik op jullie loslaten deze zondag. Geen liedje om even mee te zingen in één of andere katholieke kerk of pinkstergemeente. Alhoewel 🙂

Ian Dury (Harrow, 12 mei 1942 – Londen, 27 maart 2000) was een Brits zanger, liedjesschrijver en bandleider. In 1949 heerste er een polio-uitbraak, en tijdens een vakantie in Southend-on-Sea zwom Dury in besmet water; hij raakte gedeeltelijk verlamd Hij werd vooral bekend als oprichter en voorman van de Britse band Ian Dury & The Blockheads

Groetjes en fijne zondag nog.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 Responses to Uit mijn platencollectie : Ian Dury !

  1. John's avatar John schreef:

    Wie dit nummer niet kent is of te jong, of uhm.. Ja geen idee. Bekent is het iig wel.

    Geliked door 1 persoon

  2. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Hier zit een vroegere fan van Ian Dury and the blokheads… Groeten uit de Ardennen.

    Geliked door 1 persoon

  3. zon-nebloem's avatar zon-nebloem schreef:

    ook weer lang geleden voor me
    fijn het nog eens te horen
    Een @->- voor jou

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ian Dury bracht toch heel leuke muziek, maar je aanvullende informatie had ik niet meer paraat. Hans

    Geliked door 1 persoon

  5. Yova's avatar Yova schreef:

    Ik ken heel vaag met deze liedje. Het is zolang geleden alweer. Moet wel van houden? Fijne avond Suske.

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Hij was van hetzelfde geboortejaar als ik zie ik. En natuurlijk ken ik dit nummer wel van hem. Maar het eerste nummer dat me te binnen schoot bij zijn naam was “hit me with your rhythm stick .

    Geliked door 1 persoon

  7. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Behallve het slagwerk vond ik er niet veel aan. Zeurderig gezongen.

    Geliked door 1 persoon

  8. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Ka = ja

    Geliked door 1 persoon

  9. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Ka een echte gouden ouwe!

    Geliked door 1 persoon

  10. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Klinkt veel minder heftig dan ik dacht dat het was. Heel soft als ik nu naar luister.

    Geliked door 1 persoon

  11. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ha die Suske
    de band naam zegt me niets , maar dit nummer is dan wel weer bekend 🙂
    zondag middag groet

    Geliked door 1 persoon

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Een bekende maar niet mijn ding 😉
    Fijne ZONdag

    Geliked door 1 persoon

  13. willy's avatar willy schreef:

    waar is de tijd Suske..

    prettige zondag

    Geliked door 1 persoon

  14. ms's avatar ms schreef:

    Eind jaren ’70 is er echt een gat in mijn cultuur.

    Geliked door 1 persoon

  15. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Goede zondagmorgen Suske en een fijne dag gewenst.
    Waar is de tijd van Ian Dury met zijn ritmesticks hé en jij hebt er nog steeds een mooie plaat van in je uitgebreide platencollectie. Bedankt alweer voor dit streepje nostalgie!

    Geliked door 1 persoon

  16. Henk Jonkvorst's avatar Henk Jonkvorst schreef:

    Seks, Drugs & Rock & Roll ……… Het leven van een artiest gaat meestal niet over rozen 🙂

    Geliked door 1 persoon

  17. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Papa, we worden oud ….

    Nostalgische groet,

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.