https://flic.kr/p/28xGnvz
Met het dalen van de temperaturen lijkt ook de energie toegenomen.
Wel was ik deze morgen moeilijk uit bed te krijgen.
Precies of ik nog heel wat slaap dien in te halen.
Gisteren wat in de tuin bezig geweest.
Het is nog wel wat tevroeg om te snoeien misschien, maar toch was het nodig.
Mijn compostbak was bijna onzichtbaar geworden door de struiken er om heen.
Dan maar de grote middelen uit de kast gehaald ofte electrische snoeischaar ter hand genomen.
Voor deze namiddag voorspellen ze bakken regen.
Afwachten of het waar is.
Groetjes.

Goede morgen Suske en een fijn weekend gewenst.
De energie mag dan toegenomen zijn door de daling van de temperatuur maar te veel regen en zeker de donkerte bewolking zijn dan ook weer niet goed. Nu ja, de natuur snakte er naar en daar ben ik dan ook weer blij om.
Jij hebt alvast een puik werk verricht!
LikeGeliked door 1 persoon
hier heeft het deze nacht goed geregend, ik hoop dat het zonnetje nu schijnt, want ik mis die al
(ik ben er weer) en ik wens je een fijn weekend en hier is Een @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Je bent ijverig in je vakantie! !
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn energie level was niet anders met de hitte. Als de compostbak niet meer zichtbaar is moet je er wat aan doen ja. Die planten groeide dus goed door de laatste weken.
LikeGeliked door 1 persoon
Voel me ook een stuk fitter nu het 6-8 graden is afgekoeld.
Vanmiddag ook regen, maar zit nu nog op het onweer en zo te wachten, code oranje. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Konden ze zo de compostbak in groeien.
😉
LikeGeliked door 1 persoon
Nu het wat minder warm is slaap je beter, er viel misschien wel wat slaap in te halen.
LikeGeliked door 1 persoon
De regen is hard nodig, maar tot nu toe was de aankondiging weer groter dan er valt.
Hard gewerkt hoor…!!
LikeGeliked door 1 persoon
Men verwacht hier storm, code oranje.
LikeGeliked door 1 persoon
Deze ochtend nog net een grote wandeling voor de buien kunnen maken. Het regent hier gestaag en het is koud op de blote voeten. Lang geleden dat mijn voeten nog eens koud hadden…
LikeGeliked door 1 persoon
Tot nu toe alleen een paar druppels in Amsterdam. hele grote, dat dan weer wel.
LikeGeliked door 1 persoon
Het klopt regen komen al eraan bij ons. Gewoon even binnen zitten. Snoeien in dat weer beste weer om te doen. Maar er komen weer warme dagen eraan.
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlike reën! Ek hou van jou komposbak.
LikeGeliked door 1 persoon
Zet de laarzen en de paraplu maar klaar Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Ach, je bent zo binnen toch…
LikeGeliked door 1 persoon
Snoeien =bloeien.
Laat de bakken maar vollopen.😊
LikeGeliked door 1 persoon
Ik hoop ook op regen, maar ik ben vergeten mijn vensters dicht te doen :-s
LikeGeliked door 1 persoon
ha die Suske
niet met bakken en ook niet met die pijpen waar Rob het over heeft 🙂
gewoon elke nacht zeg van middernacht tot 05:00 uur een gestage malse bui
geniet de dag
LikeGeliked door 2 people
Het hoeft nu ook niet direct met bakken te zijn. Ik ben nog met vakantie.
LikeGeliked door 1 persoon
En van jullie uit komt het deze kant op…hoop dat de bakken dan in ieder geval minder heftig zijn. Groetjes
LikeGeliked door 1 persoon
Regen welkom voor de tuin.
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon
regen is welkom Suske..
al ze hierboven maar niet overdrijven
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Bakken met regen ?
Het mag in mijn tuin pijpestelen regenen.
Bewolkte groet,
LikeGeliked door 1 persoon