De zomer van 2018 wordt meer en meer vergeleken met deze van 1976. Meer nog : deze zomer zou nog warmer zijn. Uit mijn archief heb ik enkele foto’s gekozen die tijdens die beruchte zomer van 76 genomen zijn. Rustig in mijn hoekje en klaar om te fietsen samen met mijn vader en hond.
Groetjes.
🙂
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
Uncategorized. Bookmark de
permalink .
Leuke foto’s van zo te zien mooie herinneringen Suske.
Ik herinner me die zomer nog heel goed, we woonden toen nog in de stad en daar was het echt niet te harden. Nu we buiten wonen vielen deze hittegolven veel beter mee…
LikeGeliked door 1 persoon
Je was toen ook al met fietsen bezig 😉
Warm nog steeds hier in het zuiden 😉
Groetjes
LikeGeliked door 1 persoon
We hadden geen auto, dus moesten we ons wel met de fiets behelpen.
LikeLike
aha en die liefde voor de fiets is er nog toch?
LikeGeliked door 1 persoon
jazeker is die er nog.
LikeLike
Leuk! Ik herinner mij die zomer ook nog zo goed, maar ik weet niet of ik de foto’s zo snel kan vinden.
LikeGeliked door 1 persoon
Jullie hebben niet eens een korte broek aan. Zal wel flink koud geweest zijn dan.
LikeGeliked door 1 persoon
Leuke retro foto om laten zien van heel lang geleden. Gisteren was behoorlijk warm geweest. Vannacht heeft lekker geregend.
LikeGeliked door 1 persoon
ja, de ene zomer is de andere niet, maar soms lijken ze een beetje op elkaar, en dat komt men ook wel weer door.
LikeGeliked door 1 persoon
Leuke foto’s. Zo retro!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik was vier, ik kan me dus van de warmte niets herinneren. Maar als ik de kleur van de foto’s zie, dan herken ik wel veel dingen uit die tijd.
Love As Always
Di mario
LikeGeliked door 1 persoon
Ik deed toen een dagelijks toerke kinderkoets.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, dat was ook een warm jaar.
De foto’s zijn leuk, zeker omdat ze al aan het verkleuren zijn, zoals gebeurd met foto’s uit die periode. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Echt zo leuk!
LikeGeliked door 1 persoon
Die zomer heeft bij mij duidelijk andere herinneringen opgenomen…
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk dat soort tijdsbeelden, Maar héél warm zal het op de dag van de foto niet geweest zijn Maar ja een jaar heeft 12 maanden en die zijn niet allemaal heel warm.
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk ! Retro foto’s. En een dekentje ind e zetel maakt dat hij langer meegaat. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk dat hondje liet je die rennen?
LikeLike
ja hoor, die liep soms met ons mee. Zij had veel vrijheid en auto’s kwamen nauwelijks in de buurt.
LikeLike
Tijden en modes veranderen, dat is duidelijk.☻
LikeGeliked door 1 persoon
zier er niet echt warm uit
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk behangetje ook….. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi foto’s, pragtige hond!
LikeGeliked door 1 persoon
Met lange broek zelfs! Niet te warm toen?
LikeGeliked door 1 persoon