Vandaag 31 juli is er koers in Roeselare. Het programma kan je hier zien.
Al van vorige week waren de voorbereidingen bezig. Deze morgen was het parcours al afgesloten. Wie er ook vroeg bij waren waren de seingevers. De mensen die er voor moeten zorgen dat alles vlot verloopt tijdens de wedstrijd. Die mogen dus ook eens op de foto en in het zonnetje gezet worden. Over het weer zullen ze alleszinds niet mogen klagen. En dat de beste moge winnen.
Groetjes.
🙂

Voor criteriums moet je ook bij ons meestal in het zuiden van het land zijn. Daar rijdt men nog graag om de kerk voor het grote geld. In onze stad is dat ondenkbaar. Al zijn er natuurlijk wel lieden die menen dat zij met hun eigen race bezig zijn en daardoor anderen van de weg mogen schreeuwen…
LikeGeliked door 1 persoon
Veiligheid voor alles hé! En heeft de beste gewonnen ?:-)
LikeGeliked door 1 persoon
Het piepen van mijn fiets
tegen groen aangelopen bomen
doet weinig onder
voor de vogels
die het indringende geluid
niet aan te horen vinden
(Piet Kalteren Op de fiets (fragment))
*wink, big smile*
Veel plezier met het kijken naar de koers, als je werk het tenminste toelaat…
LikeGeliked door 1 persoon
De beste wint altijd. Dat is het grappig aan wedstrijden.
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk dat je daar ieder jaar koers ziet. Ik vind iets voor de mannen. Maar vrouwen kunnen ook wel leuk vinden. Succes daar hopelijk gaat winnen. Op de foto is nog niet druk. Het zal wel erg druk worden. Hekken is om te beschermen. Sommige mensen gaat op af. Daar gebruiken ongelukken van. Of niet?
LikeGeliked door 1 persoon
ja zo Vlaams, echt ik voel al wie er gewonnen is! en ik zie de seingever al zitten in zijn stoel met een gekregen waterfles naast zich op een kruispunt zitten…
LikeGeliked door 1 persoon
Dat vergt een hele organisatie. Hier (Leiden) was ooit de start van de Tour de France met Joop Zoetemelk. Dat is niet echt geweldig verlopen… (Druk ik me heel voorzichtig uit!)
LikeGeliked door 1 persoon
Nou als je met hekken moet lopen sjouwen is dit warme weer misschien juist wel een reden om te klagen;-)
LikeGeliked door 1 persoon
en ik hoor juist op het nieuws dat sagan blijft winnen….
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
ja, en dat er maar geen ongelukken mogen gebeuren!
LikeGeliked door 1 persoon
Dan ben ik nu al te laat als ik het al had willen zien. Heeft de beste gewonnen?
Love As always
Di mario
LikeGeliked door 1 persoon
vrijdag is ons dorp aan de beurt…
LikeGeliked door 1 persoon
Er komt nogal wat kijken bij zo een organisatie.
LikeGeliked door 1 persoon
Overal langs Vlaamse wegen en kermis komt men de koers tegen!
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk Suske. Is dat ieder jaar? En ik keek naar dat filmpje, met Froom erbij. Dat is nog eens wat.
Heel goed dat jij die seinmannen op de foto zet.
LikeGeliked door 1 persoon
Nou de seingevers hebben zeker een belangrijke taak.
Het belooft een mooie avond te worden. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
ja er zijn er genoeg wat ziekjes door de warmte , is uitkijken met eten en drinken
nee 30 hoeft om mij ook niet hoor , ik zeg altijd 22 en windkracht 2 ten alle tijden in de rug 🙂
fijne avond groet
LikeGeliked door 1 persoon
In de lente hadden wij er ook een, de voorbereidingen waren enorm, ik heb er een tijd naar gekeken, goed dat deze mensen even in het zonnetje gezet worden.
LikeGeliked door 1 persoon
Terecht op de foto gezet.
Koersen, je struikelt erover. We fietsten indertijd tegen heel wat afgesloten wegen op.😯
LikeGeliked door 1 persoon
Ze treffen goed weer Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Veel plezier met de koers, zag net ook al een mooie op t.v.
Er wordt wat afgefietst deze weken, leuk hoor…!!
LikeGeliked door 1 persoon
Laat de verfrissende drankjes maar langs komen.
Dorstige groet,
LikeGeliked door 1 persoon
aha daar ook koers 🙂
ik zag net een mooie finale van de ronde van Wallonië
ja de tour de France renners rijden nu aardig wat criteriums
veel koers plezier
LikeGeliked door 1 persoon
gisteren in Aalst..
pronostikeren was echt niet moeilijk Suske….
en iedereen was tevreden met de uitslag..
groeten
LikeGeliked door 1 persoon