Koers !

https://flic.kr/p/28zWE55

Vandaag 31 juli is er koers in Roeselare.  Het programma kan je hier zien.
Al van vorige week waren de voorbereidingen bezig. Deze morgen was het parcours al afgesloten. Wie er ook vroeg bij waren waren de seingevers. De mensen die er voor moeten zorgen dat alles vlot verloopt tijdens de wedstrijd.  Die mogen dus ook eens op de foto en in het zonnetje gezet worden. Over het weer zullen ze alleszinds niet mogen klagen.  En dat de beste moge winnen.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Koers !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Voor criteriums moet je ook bij ons meestal in het zuiden van het land zijn. Daar rijdt men nog graag om de kerk voor het grote geld. In onze stad is dat ondenkbaar. Al zijn er natuurlijk wel lieden die menen dat zij met hun eigen race bezig zijn en daardoor anderen van de weg mogen schreeuwen…

    Geliked door 1 persoon

  2. Veiligheid voor alles hé! En heeft de beste gewonnen ?:-)

    Geliked door 1 persoon

  3. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Het piepen van mijn fiets
    tegen groen aangelopen bomen
    doet weinig onder
    voor de vogels
    die het indringende geluid
    niet aan te horen vinden
    (Piet Kalteren Op de fiets (fragment))
    *wink, big smile*
    Veel plezier met het kijken naar de koers, als je werk het tenminste toelaat…

    Geliked door 1 persoon

  4. John's avatar John schreef:

    De beste wint altijd. Dat is het grappig aan wedstrijden.

    Geliked door 1 persoon

  5. Yova's avatar Yova schreef:

    Leuk dat je daar ieder jaar koers ziet. Ik vind iets voor de mannen. Maar vrouwen kunnen ook wel leuk vinden. Succes daar hopelijk gaat winnen. Op de foto is nog niet druk. Het zal wel erg druk worden. Hekken is om te beschermen. Sommige mensen gaat op af. Daar gebruiken ongelukken van. Of niet?

    Geliked door 1 persoon

  6. Elma Rosewood's avatar Esther Cuyvers schreef:

    ja zo Vlaams, echt ik voel al wie er gewonnen is! en ik zie de seingever al zitten in zijn stoel met een gekregen waterfles naast zich op een kruispunt zitten…

    Geliked door 1 persoon

  7. tagrijn's avatar tagrijn schreef:

    Dat vergt een hele organisatie. Hier (Leiden) was ooit de start van de Tour de France met Joop Zoetemelk. Dat is niet echt geweldig verlopen… (Druk ik me heel voorzichtig uit!)

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nou als je met hekken moet lopen sjouwen is dit warme weer misschien juist wel een reden om te klagen;-)

    Geliked door 1 persoon

  9. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    en ik hoor juist op het nieuws dat sagan blijft winnen….
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  10. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    ja, en dat er maar geen ongelukken mogen gebeuren!

    Geliked door 1 persoon

  11. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dan ben ik nu al te laat als ik het al had willen zien. Heeft de beste gewonnen?

    Love As always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  12. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    vrijdag is ons dorp aan de beurt…

    Geliked door 1 persoon

  13. ms's avatar ms schreef:

    Er komt nogal wat kijken bij zo een organisatie.

    Geliked door 1 persoon

  14. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Overal langs Vlaamse wegen en kermis komt men de koers tegen!

    Geliked door 1 persoon

  15. Thérèse's avatar Thérèse schreef:

    Leuk Suske. Is dat ieder jaar? En ik keek naar dat filmpje, met Froom erbij. Dat is nog eens wat.
    Heel goed dat jij die seinmannen op de foto zet.

    Geliked door 1 persoon

  16. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nou de seingevers hebben zeker een belangrijke taak.
    Het belooft een mooie avond te worden. Hans

    Geliked door 1 persoon

  17. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ja er zijn er genoeg wat ziekjes door de warmte , is uitkijken met eten en drinken
    nee 30 hoeft om mij ook niet hoor , ik zeg altijd 22 en windkracht 2 ten alle tijden in de rug 🙂
    fijne avond groet

    Geliked door 1 persoon

  18. Trudy's avatar Trudy schreef:

    In de lente hadden wij er ook een, de voorbereidingen waren enorm, ik heb er een tijd naar gekeken, goed dat deze mensen even in het zonnetje gezet worden.

    Geliked door 1 persoon

  19. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Terecht op de foto gezet.
    Koersen, je struikelt erover. We fietsten indertijd tegen heel wat afgesloten wegen op.😯

    Geliked door 1 persoon

  20. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Ze treffen goed weer Suske!

    Geliked door 1 persoon

  21. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Veel plezier met de koers, zag net ook al een mooie op t.v.
    Er wordt wat afgefietst deze weken, leuk hoor…!!

    Geliked door 1 persoon

  22. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Laat de verfrissende drankjes maar langs komen.

    Dorstige groet,

    Geliked door 1 persoon

  23. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    aha daar ook koers 🙂
    ik zag net een mooie finale van de ronde van Wallonië
    ja de tour de France renners rijden nu aardig wat criteriums
    veel koers plezier

    Geliked door 1 persoon

  24. willy's avatar willy schreef:

    gisteren in Aalst..
    pronostikeren was echt niet moeilijk Suske….
    en iedereen was tevreden met de uitslag..

    groeten

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.