Vandaag was het een minder warme dag dan wat we de laatste tijd gewoon geweest zijn. Mij hoor je niet klagen, integendeel. Rond de late namiddag betrok de hemel en viel er water naar beneden. Dat noemt men regen als ik het me goed herinner. Toen het tijd was om naar huis te fietsen waren de regenwolken alweer verdwenen en scheen de zon. Daar kan de natuur alleen maar van genieten.
Voor morgen nog wat van hetzelfde en dan gaat de zomer er weer tegenaan. De zomer is dus nog niet ten einde. Geniet er maar van.
Groetjes.
🙂

naar de kust toe was er geen water meer over !
LikeGeliked door 1 persoon
Aan jou geheugen mankeert niets Suske, hier ook een lekkere verfrissende regenbui.
LikeGeliked door 1 persoon
Goede morgen Suske en een fijne nieuwe week gewenst.
Tja, men noemt dat wel regen wat over ons heen kwam maar het is niet echt om naar huis over te schrijven hé. Die enkele druppels zullen niet voldoende zijn om da natuur weer op te laten leven…
Maar kom, wij genieten wel van deze mooie zomer al mag het voor sommigen wel een graadje of zo minder zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Gister was het hier gewoon 30 graden. Ik maak me er niet druk om want kan er erg goed tegen.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier alleen een donkere wolk, maar bleef droog en warm.
van mij mag het ook wel een beetje minder en een buitje af en toe.
LikeLike
Gisteren was in Haarlem nog 30 graden geweest. We waren gisteren paar uurtjes naar Amsterdam geweest. Het was wel klam geweest. Blijft nog wel warm. Gisteren nacht heeft wel geregend. Bij jou donkere lucht boven. Het ging bij gelukkig regenen . Goed voor de natuur. En water te kort. Erg droog overal.
LikeGeliked door 1 persoon
Reën, reën, lieflike reën! Hier in droë Suid-Afrika, sing ons gereeld so ’n liedjie.
LikeGeliked door 1 persoon
hier is ook geen druppel water gevallen…
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een donkere lucht boven jouw hoofd.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik had nooit gedacht dat ik nog naar regen zou verlangen….
Hier snikheet en geen druppel nat.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik was vandaag in Dordt en Rotterdam, daar was het duidelijk kouder dan in het midden van het land.
Love As always
Di mario
LikeGeliked door 1 persoon
Hier was het voorlopig de laatste dag met meer dan 30 graden.
LikeGeliked door 1 persoon
Zaterdag was het hier ook een regenachtige dag, ik heb er ook van genoten. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Het regent hier gewoon niet. Zaterdag deden ze even alsof.
LikeGeliked door 1 persoon
niet ook maar 1 drup gehad pppfffttt
wel alweer tegen de 30 graden hier
ik pak een kouwe pint
fijne avond groet
LikeGeliked door 1 persoon
Meer dan 10 druppels hadden we nog niet pffttt
LikeGeliked door 1 persoon
Ja hoier valt op dit moment een bescheiden buitje, heerlijk hoor. Echt veel is er nog niet gevallen maar de laatste paar dagen soms toch een buitje. Ik kan er wel mee leven hoor.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier was het alweer 34 graden zonder ook maar een wolkje te zien…
LikeGeliked door 1 persoon
Hmmm, het kan verkeren. Vrienden van me hadden 3 km zuidelijker een plensbui (eergisteren). Mijn tuintje werd nauwelijks vochtig. Het grauwde wat in de lucht, maar het was het gegrom van een tandeloze hond die weet dat niemand meer onder de indruk van hem is. Voorlopig geeft de zomer zich nog niet gewonnen. (yay!)
LikeGeliked door 1 persoon
even wat gedruppel en dat was het..
mvg
LikeGeliked door 1 persoon
Ik had regen toen ik van het station naar huis fietste. Niet door nat maar toch goed nat. Jammer dat het voor de natuur toch nog niet genoeg was. Een spa diep was de grond toch nog steeds kurkdroog.
mvg,
LikeLike
Tot afgelopen zaterdag had ik ook bijna geen weet meer van hoe regen aanvoelt.
LikeGeliked door 1 persoon
Ook hier grote verfrissende slokken water!
Ik weiger de lange broek aan te doen, maar nu is het toch fris aan de billekens!
LikeGeliked door 1 persoon
Aha, is dàt nou regen. Dat lijkt me hartstikke mooi en nat.
Zou ik ook wel eens willen zien, een half uur geleden was het hiet nog 32 graden.
LikeGeliked door 1 persoon
Tjee Bertie, dat is daar nog heet bij jullie! Hou het hoofd koel!
LikeGeliked door 1 persoon