Deze foto bevindt zich ook in de doos met oude foto’s die mijn moeder enkele jaren geleden gaf. Foto’s die ze niet nodig had wegens dubbel of omdat ze de personen die afgebeeld staan niet kent. De foto’s waren oorspronkelijk eigendom van mijn grootmoeder en daar zat van alles tussen.
Dit keer een foto van een mooie wagen uit lang vervlogen tijden. Naast de auto meen ik de tweede man van mijn grootje te herkennen. Voordien was ze met mijn grootvader getrouwd maar dat huwelijk strandde tijdens den oorlog.
Groetjes.
🙂

Een chique auto!
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie bolide is dat. De man op de foto herken ik niet, helaas.
LikeGeliked door 1 persoon
Vreemde plaats om een auto te fotograferen 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Volgens mij is het een Morris Minor. Een oersterke Engelse auto. Deze auto had een oom van mij die hem jaren later wegdeed en later spijt had dat hij een Ford had gekocht.
LikeGeliked door 1 persoon
Goede morgen Suske.
Goh, wat een mooie, nostalgische foto plaats je hier! Hoewel je niet zeker bent wie de man is maar wel een vermoeden hebt, kan je wel stellen dat die naast een mooie auto staat, zo worden ze niet meer gemaakt!
LikeGeliked door 1 persoon
Het was geen arme sloeber. Anders had je in die tijd niet zo’n mooie wagen. Je komt van welgestelde kringen Francky.
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn voorouders aan moeders kant waren welgesteld, sommigen van adel, maar daar heb ik niets van meegekregen. Tegen dat ik er was was de koek al op.
LikeLike
als je daar in terug kijkt, is het soms spijtig dat je niet echt weet wie het is….
Een @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon
Roept duidelijk herinneringen op
Altijd leuk oude foto’s
LikeGeliked door 1 persoon
Een prachtige auto, toen ook al een kostbaar bezit.
Te recht een trotse eigenaar. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
ja, mooie wagen, die heeft vast veel kilometers gereden!
LikeGeliked door 1 persoon
Een heel eigen tijdbeeld, en dat met stijl…
LikeGeliked door 1 persoon
Wel een mooie auto hoor. Die man die ken ik zo niet. Ging jij wel met hem om?
Love As Always
Di Mario
LikeLike
ja hoor, als de man van mijn grootmoeder kwam ik met hem in contact.
LikeLike
duidelijke mooie foto
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk zulke oude foto’s ze roepen altijd een hoop herinneringen op .
LikeGeliked door 1 persoon
Of een klein autootje?
LikeGeliked door 1 persoon
Ik denk een grote man met een klein autootje. Wel een schoontje.
LikeGeliked door 1 persoon
die man was de kleinste niet Suske
een merkwaardige foto
groeten
LikeGeliked door 1 persoon