Uit mijn oude doos !

https://flic.kr/p/XgvsrH

Deze foto bevindt zich ook in de doos met oude foto’s die mijn moeder enkele jaren geleden gaf. Foto’s die ze niet nodig had wegens dubbel of omdat ze de personen die afgebeeld staan niet kent. De foto’s waren oorspronkelijk eigendom van mijn grootmoeder en daar zat van alles tussen.

Dit keer een foto van een mooie wagen uit lang vervlogen tijden. Naast de auto meen ik de tweede man van mijn grootje te herkennen. Voordien was ze met mijn grootvader getrouwd maar dat huwelijk strandde tijdens den oorlog.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Uit mijn oude doos !

  1. keMoBMX's avatar keMoBMX schreef:

    Een chique auto!

    Geliked door 1 persoon

  2. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Mooie bolide is dat. De man op de foto herken ik niet, helaas.

    Geliked door 1 persoon

  3. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Vreemde plaats om een auto te fotograferen 🙂

    Geliked door 1 persoon

  4. gemma1952's avatar gemma1952 schreef:

    Volgens mij is het een Morris Minor. Een oersterke Engelse auto. Deze auto had een oom van mij die hem jaren later wegdeed en later spijt had dat hij een Ford had gekocht.

    Geliked door 1 persoon

  5. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Goede morgen Suske.
    Goh, wat een mooie, nostalgische foto plaats je hier! Hoewel je niet zeker bent wie de man is maar wel een vermoeden hebt, kan je wel stellen dat die naast een mooie auto staat, zo worden ze niet meer gemaakt!

    Geliked door 1 persoon

  6. John's avatar John schreef:

    Het was geen arme sloeber. Anders had je in die tijd niet zo’n mooie wagen. Je komt van welgestelde kringen Francky.

    Geliked door 1 persoon

  7. als je daar in terug kijkt, is het soms spijtig dat je niet echt weet wie het is….
    Een @->- voor jou

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Roept duidelijk herinneringen op
    Altijd leuk oude foto’s

    Geliked door 1 persoon

  9. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Een prachtige auto, toen ook al een kostbaar bezit.
    Te recht een trotse eigenaar. Hans

    Geliked door 1 persoon

  10. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    ja, mooie wagen, die heeft vast veel kilometers gereden!

    Geliked door 1 persoon

  11. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Een heel eigen tijdbeeld, en dat met stijl…

    Geliked door 1 persoon

  12. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Wel een mooie auto hoor. Die man die ken ik zo niet. Ging jij wel met hem om?

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  13. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    duidelijke mooie foto

    Geliked door 1 persoon

  14. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Leuk zulke oude foto’s ze roepen altijd een hoop herinneringen op .

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Of een klein autootje?

    Geliked door 1 persoon

  16. willy's avatar willy schreef:

    die man was de kleinste niet Suske

    een merkwaardige foto

    groeten

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.